شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خنداب

حوزه/ استاد مدرسه علمیه مهدیه خنداب گفت: هدف از تشکیل بسیج مستضعفین ایجاد توانایی لازم در همه افراد برای دفاع از کشور، نظام و کمک به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز خانم فاطمه عزیزی استاد مدرسه علمیه مهدیه خنداب در نشست سیاسی که در این مدرسه برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: ریشه تاریخی بسیج به صدر اسلام بر می‌گردد، زمانی که پیامبر اکرم(ص) مردم را برای تبلیغ دین و آمادگی در برابر قدرت‌های وقت فراخواندند و بسیج کردند.

وی گفت: در واقع هدف از تشکیل بسیج مستضعفین ایجاد توانایی لازم در همه افراد برای دفاع از کشور، نظام و کمک به مردم است.

عزیزی تصریح کرد: بسیج مستضعفین به دستور امام خمینی(ره) در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ تشکیل شد که تشکیل آن در نظام جمهوری اسلامی یقیناً از برکات و الطاف خداوند بود که بر ملت ایران ارزانی داشته است.

استاد مدرسه علمیه مهدیه خنداب تصریح کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با بسیج می‌فرمایند، بسیج نگاه می‌کند ببیند که این حرکت عمومی انقلاب از مسیر درست منحرف نشود و هر جا انحرافی مشاهده شود، بسیج مقابل آن می‌ایستد.

عزیزی خاطرنشان کرد: بسیجی دارای ویژگی‌هایی است که عبارتند از، شهادت طلبی، پرهیزکاری، جهاد، اخلاص، ولایت مداری، فداکاری و بردباری.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha