شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
خانی

حوزه/ امام جمعه نورآباد گفت: بسیجیان با اخلاص، فداکاری و همت جهادی به صورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یوسف خانی امام‌ جمعه نورآباد، امروز در نشست بصیرتی طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه بقیة الله الاعظم (عج) با گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: بسیجیان با اخلاص، فداکاری و همت جهادی به صورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم هستند.

وی با بیان اینکه بسیج مولود انقلاب اسلامی و از ثمرات انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است، ادامه داد: بسیجیان بدون هیچ گونه چشمداشتی در همه عرصه ها به مردم خدمت رسانی دارند و این اخلاص و فداکاری برگرفته از مکتب، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه نورآباد با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم پوشالی و جعلی است که با همکاری آمریکای جنایتکار بی رحمانه و بی گناه مردم مظلوم جهان را به شهادت می رساند.

حجت الاسلام خانی با بیان اینکه روحیه مقاومت مردم مظلوم فلسطین و غزه روحیه ای ستودنی است، خاطرنشان کرد: مردم جبهه مقاومت تا آزادی کامل قدس شریف ایستادگی و مبارزه خود را در برابر این رژیم منحوس ادامه خواهند داد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز روحیه مقاومت و بسیج از مرزهای ایران عبور کرده است، گفت: جوان های سرزمین های اسلامی با تفکر مقاومت در قواره بسیجی بودن، سعادت خود را در دنیا دنبال می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha