دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: با جنایت‌هایی که رژیم اشغالگر قدس در فلسطین مرتکب شده، می‌بینیم در اقصی نقاط عالم تفکر بسیج فراگیر شده و در جاهایی همچون لندن هم هزاران نفر به خیابان می‌آیند و پرچم فلسطین را دست می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از بسیجیان خواهر و برادر شهر چغادک با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیج فتح الفتوح عمر حضرت امام(ره) بود، بسیج باعث به‌وجود آوردن کسانی شد که بر اساس مسیر و جهت، یک انقلاب در درونشان به وجود آمد و شخصیتی مثل شهید سلیمانی که برای ما افتخار است را پرورش داد، دشمن به خوبی این شهید را شناخت و خود شیطان بزرگ، آمریکا، مستقیما برای شهادت او اقدام کرد و تمام حیثیت خود را از بین برد.

امام جمعه چغادک، شهید حسن طهرانی مقدم را از ثمرات بسیج عنوان کرد و گفت: این شهید قبل از انقلاب شاید یک فرد معمولی بود اما بعد از انقلاب به شهید حسن طهرانی مقدم تبدیل شد و کسی باور نمی‌کرد این شخصیت موشک دور برد را بسازد که تا اسرائیل برسد و امروز می‌بینیم صدای این موشک به اسرائیل رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز بسیج جهانی شده است، یادآور شد: با جنایت‌هایی که رژیم اشغالگر قدس در فلسطین مرتکب شده، می‌بینیم در اقصی نقاط عالم تفکر بسیج فراگیر شده و در جاهایی همچون لندن هم هزاران نفر به خیابان می‌آیند و پرچم فلسطین را دست می‌گیرند.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه همه اینها مرهون زحمات شهدایی همچون شهید سلیمانی و شهید طهرانی مقدم‌ها است، اظهار کرد: امروز تفکر بسیجی به کل جهان صادر شده و در افکار جهانیان تاثیر خود را گذاشته است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) بر توجه به خطبه فدکیه این حضرت تأکید کرد و گفت: باید روی خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) کار شود و آن را در جامعه ترویج داد، این خطبه نورانی بسیاری از افراد را متدین کرد و امروز لازم است در برنامه‌ها و سخنرانی‌ها به خطبه حضرت زهرا(س) پرداخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha