یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غفوری امام جمعه کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: وجود مقدس حضرت زهرای اطهر(س)، در شرایط سخت دوران خود، با تمام توان در دفاع از حریم اسلام و ولایت برآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری، شب گذشته با حضور در جمع نمازگزاران مسجد جامع و تسلیت سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س)، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) در همه خصایص نیک انسانی، الگویی تمام‌عیار برای بشریت هستند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه حضرت فاطمه (س) در نزد پروردگار عالم، گفت: خداوند متعال این بانوی بزرگ را پیش از خلقت، مورد امتحان قرار داد و ادامه نسل پیامبر اکرم(ص) را از طریق حضرت زهرا (س) مقدر فرمود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ابدی‌بودن زندگی انسان و نیازمندی او به خودسازی، عنوان کرد: کمالات نفسانی حضرت صدیقه طاهره (س)، همه در سطح اعلی بودند و از این جهت آن حضرت می‌توانند به ‌عنوان گنجینه‌ ارزشمندی از معارف چراغ هدایت انسان‌ها باشند.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری با اشاره به اینکه «مصحف فاطمه» به عنوان سندی هدایتگر نزد ائمه اطهار(ع) قرار دارد، یادآور شد: وجود مقدس حضرت زهرای اطهر(س)، حامی صادق و راستین رسول اکرم(ص) و حضرت علی(ع) و در شرایط سخت خود بود که با تمام توان در دفاع از حریم اسلام ولایت بر آمد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha