چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
رییس شورای اسلامی فلسطین

حوزه/ رئیس شورای اسلامی فلسطین با بیان اینکه امام خامنه ای مدافع اصلی و حامی ما مردم فلسطین برای پیروزی می باشد، گفت: بنده امروز به عنوان برادرتان نه به عنوان سخنران حضور پیدا کرده ام. تک تک شما بزرگواران به یاری مردم مظلوم فلسطین شتافتید و مقام معظم رهبری نیز همیشه پشتوانه ما بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، شیخ محمد نمر زغموت رئیس شورای اسلامی فلسطین امروز در همایش بین المللی «غزه مظلوم مقتدر» با بیان اینکه در جنگ با اسرائیل و جبهه‌های مقاومت دوش با دوش شهید سلیمانی بودم، گفت: برادران و خواهران برای من افتخار است در خدمت شما باشم و درود می فرستم بر تمامی کسانی که پرچم اسلام را برای پیروزی فلسطین بالا می برند.

رئیس شورای اسلامی فلسطین ادامه داد: اسلام انسان را عزیز می گرداند و به خدا قسم اگر مسلمانان جمع شوند می توانند تاریخ را تغییر بدهند.

شیخ زغموت با درود بر رسول خدا و امیرالمومنین(ع) گفت: از خداوند متعال می خواهم که ما را در راه مستقیم قرار دهد و همان گونه که دوش به دوش شهید سلیمانی در جنوب لبان و شمال فلسطین دوش بودم و شهادت نصیب ایشان شد، شهادت را نصیب بنده کند.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) برای قدس روز قرار داد و گفت اگر نمی توانید به حضور فلسطینیان بشتابید با صحبت به فلسطین کمک کنید.

رئیس شورای اسلامی فلسطین با بیان اینکه امام خامنه ای مدافع اصلی و حامی ما مردم فلسطین برای پیروزی می باشد، گفت: بنده امروز به عنوان برادرتان نه به عنوان سخنران حضور پیدا کرده ام. تک تک شما بزرگواران به یاری مردم مظلوم فلسطین شتافتید و مقام معظم رهبری نیز همیشه پشتوانه ما بودند.

وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای سرور تمام مسلمانان جهان است، خاطرنشان کرد: بنده از فلسطین و از جنوب لبنان آمده‌ام تا به شما خبر بدهم که مقاومت همواره در حال دفاع از مردم فلسطین است و در برابر اسرائیل محکم ایستاده است.

رئیس شورای اسلامی فلسطین گفت: رژیم اشغالگر در واقع باقی مانده سگ ها و خوک ها می باشد. رسول خدا در مورد صهیونیسم فرمودند این‌ها باقی مانده سگ ها و خوک ها هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha