یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرمانده کل سپاه

حوزه / سرلشگر سلامی گفت: بسیجیان بال‌های خدمت خود را بر سر مردم به‌ویژه مستضعفان که وارث انقلاب هستند باز کنند، چرا که فلسفه انقلاب ما حاکمیت مستضعفان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش اقتدار بسیج که در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند این بسیجیان وقتی به مردم خدمت می‌کنند از کسی نمی‌پرسند که مسلمان است یا غیر مسلمان، انقلابی است یا غیر انقلابی، بلکه بسیج مثل خورشید برای همه گرمابخش است و بی‌منت بر همه مثل باران بهاری می‌بارد.

سرلشگر سلامی خاطرنشان کرد: باید بال‌های خدمت خود را بر سر مردم به‌ویژه مستضعفان که وارث انقلاب هستند باز کرد، چرا که فلسفه انقلاب ما حاکمیت مستضعفان است و پیشوایی مستضعفان در وراثت زمین منطق و فلسفه انقلاب ماست و ما به این افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز در چند جبهه می‌جنگید، با آمریکا، صهیونیسم و هر که بخواهد عزت، شرف، بزرگی، عظمت و آزادی ملت ما را هدف قرار دهد مبارزه جدی خواهیم داشت، اما با فقر و استضعاف و محرومیت نیز مبارزه خواهیم کرد و با این همه استعداد و قابلیت و شور و حرارت انقلابی، برادری و ایثار، عاطفه کشورمان را می‌سازیم.

وی اظهار کرد: این کشور به برکت قلب‌های بزرگ ساخته می‌شود و این احساس عمیق قلبی و احساس عمیق برادری سرمایه‌های اصلی ما برای حرکت به سمت افق‌های بلند است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قزوین از جمله سرزمین‌های دارای عالمان و فقیهان بزرگی است که روییده‌اند تا آسمان نظام به وجود این ستارگان افتخار کند.

وی عنوان کرد: شخصیت‌های بزرگی همچون شهید رجایی، شهید بابایی، شهید لشگری و سید آزادگان شهید ابوترابی نقش تعیین کننده‌ای در تاریخ این مرز و بوم داشته‌اند.

سرلشگر سلامی بیان کرد: شهیدان هجرت را مقدمه شهادت کردند و مردم ما را در فضای اقتدار و سرافرازی قرار دادند، در این راستا بسیج نقش تعیین کننده‌ای در تاریخ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارد که بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی ادامه داد: وقتی مردان قوی، مطمئن، ثابت و با اراده‌ای آهنین، پا به میدان می‌گذارند هیچ سلاحی نمی‌تواند با آنها مقابله کند و این تجربه ۴۴ ساله ما در انواع جنگهاست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: فلسطینی‌ها سالهاست در محاصره صهیونیست‌ها هستند و هیچ کس نمی‌تواند عبوری از مرزها داشته باشد، اما امروز شاهد تولد یک فلسطین جدید بر پایه عظمت و بر پایه قدرت هستیم.

سرلشگر سلامی اظهار کرد: اسرائیل جدید یک موجود ضعیف و ذلیل است که دیگر نمی‌تواند رجز بخواند، او هر وقت می‌خواست با بلدوزرها خانه فلسطینی‌ها را شبانه بر سرشان آوار می‌کرد و اسیر می‌گرفت، اما داستان رژیم صهیونیستی رو به پایان است.

فلسفه انقلاب اسلامی حاکمیت مستضعفان است/ داستان رژیم صهیونیستی رو به پایان است

فلسفه انقلاب اسلامی حاکمیت مستضعفان است/ داستان رژیم صهیونیستی رو به پایان است


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha