یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: خیلی از کشورهایی که تابع آمریکا بودند امروز با آمریکا زاویه پیدا کرده‌اند و اسرائیل به هیچ کدام از اهدافش نرسیده و نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: اگر انسان به خدا ایمان بیاورد و به دستورات دین توجه کند، سلامتی جسمی و نشاط روحی او تأمین می‌شود که مهمترین عامل برای خوشبختی است که همه انسان‌ها به دنبال آن هستند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان، گفت: منطق بسیج مقاوم سازی حداکثری کشور در مقابل تهدیدها و خطرها و دفاع همه جانبه مادی و معنوی از هویت ملی و امنیت کشور و منافع ملت است، الان هم مثل اول انقلاب به بسیج نیاز داریم، لشکری که برای خدا کار می‌کند نه برای قدرت پیدا کردن و سلطه بر دیگران، هر فردی فرهنگ و تفکر بسیجی داشته باشد، بسیجی است ولو اسمش ثبت نشده باشد.

حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: ویژگی‌های بسیجی این است که در مقابل نظام و انقلاب احساس مسئولیت داشته باشد و هر کاری که به تقویت نظام اسلامی می‌انجامد را انجام بدهد.

امام جمعه عالیشهر با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی این است که همیشه بدهکار انقلاب است نه طلبکار، بنابراین تکلیف ما این است که هرچه پرشورتر در انتخابات شرکت کنیم و سعی کنیم به نماینده متدین، شجاع، انقلابی که خود را وامدار دیگران نکرده، رأی دهیم، البته مسئولین هم وظیفه دارند با انجام هرچه بهتر وظایف خود زمینه مشارکت حداکثری را فراهم سازند.

امام جمعه عالیشهر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در مورد اوضاع جهان و منطقه غرب آسیا فرمودند، امروز سرنوشت منطقه ما را هسته‌های مقاومت تعیین می‌کنند، یک روز آمریکا و صهیونیست‌ها و غرب می‌خواستند سرنوشت منطقه غرب را با نابودی حزب الله و اشغال عراق عوض کنند، تغییر دولت‌ها و عادی سازی رابطه کشورها با اسرائیل، اما امروز برعکس آنچه آنها می‌خواستند اتفاق افتاده و طوفان الاقصی توانست آمریکا زدایی را در منطقه گسترش بدهد.

وی اظهار کرد: خیلی از کشورهایی که تابع آمریکا بودند امروز با آمریکا زاویه پیدا کرده‌اند و اسرائیل به هیچ کدام از اهدافش نرسیده و نخواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha