سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
.

حوزه/امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: از اصلی‌ترین شاخصه‌های شهید مدرس در کسوت نمایندگی، اهمیت به نقش و جایگاه مردم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه شهرستان نظرآباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با اشاره به مهمترین شرایط نمایندگان مجلس، اظهار داشت: در منظومه فکری رهبری معظم انقلاب، مهم‌ترین شرایط نماینده عبارت است از اینکه متدین، کارآمد، دلسوز و شجاع باشد.

وی با بیان اینکه مردم خود را برای برگزاری لیله القدر انقلاب اسلامی یعنی انتخابات مجلس و خبرگان رهبری آماده می‌کنند، یادآور شد: از اصلی‌ترین شاخصه‌های شهید مدرس در کسوت نمایندگی، اهمیت به نقش و جایگاه مردم بود.

وی با اشاره به لزوم رعایت حقوق کارگران، خاطرنشان کرد: بخشی از هزینه‌ای که از سوی دولت و کارفرمایان برای بیمه کارگران ساختمانی پرداخت می‌شود، صرف بیمه عده‌ای که کارگر ساختمانی نیستند می‌شود و لذا از دستگاه‌های نظارتی انتظار می‌رود نظارت بیشتری در خصوص نحوه اجرای بیمه کارگران ساختمانی داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسئولین سازمان تأمین اجتماعی شهرستان به مردم گزارش دهند تاکنون چند کارگر ساختمانی را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار داده‌اند.

حجت الاسلام محمدی به لزوم توجه ویژه به حق معلولان اشاره کرد و گفت: بهسازی معابر و اماکن و تسهیل در امر حمل و نقل عمومی از مطالبات به حق معلولان است.

وی تصریح کرد: حسب قوانین در دستگاه‌های دولتی ۳ درصد افراد استخدامی باید از معلولین باشند و پیگیری اجرایی شدن این قانون مهم است، مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست، بلکه همه مردم، بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی در این زمینه مسئول هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha