دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: نباید جهان اسلام بیش از این در برابر جنایات صهیونیست ها سکوت کند؛ متأسفانه برخی از سران دولت های اسلامی امروز به دنبال مصلحت اندیشی هستند و همین امر باعث شده که جنایات صهیونیست ها علیه غزه و فلسطین را نادیده بگیرند.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه (ص) اظهار داشت: متاسفانه امروز شاهدیم که بسیاری از حقایق در جهان کتمان می شوند که مهمترین آن هویدا نبودن جایگاه درست و واقعی زنان در دنیای اسلام است و از سوی دیگر شاهدیم که زن غربی که امروز به عنوان یک کالا دیده می شود در تبلیغات رسانه ای جایگاه بسیار بالایی برایش ترسیم شده است و متاسفانه در داخل کشور برخی فریب این سیاه نمایی ها را می خورند که این یک استحاله فرهنگی خطرناک محسوب می‌گردد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: زن مسلمان، حضرت فاطمه (س)، حضرت خدیجه (س)، حضرت زینب (س) و... دیگر بانوان بزرگ جهان اسلام هستند که متأسفانه باید اذعان کرد که در معرفی این بزرگان کم کاری های بسیاری داشته و داریم و این خود به خلاء فرهنگی جهان اسلام مبدل شده است.

استاد حوزه بیان داشت: تبیین جایگاه زن مسلمان از دیدگاه خدا، قرآن، رسول خدا (ص) و شریعت وظیفه همه ماست که می طلبد در آن کوتاهی نکنیم زیرا این کوتاهی باعث تحریف واقعیت ها توسط دشمنان دین خدا می گردد.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: صهیونیست جریانی اختاپوس وار است که تلاش دارد مدیریت جهان را بر اساس امیال و خواسته های شیطانی خود مدیریت کند که مهمترین سند این مهم، تجاوزگری های کنونی صهیونیست ها علیه ملت فلسطین و غزه است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: اسرائیل غاصب در عملیات طوفان الاقصی شدیدترین و بی سابقه ترین ضربه را از حماس و جریان مقاومت خورد و ساختار امنیتی و جاسوسی این رژیم غاصب برای تمام دنیا رسما زیرسؤال رفت و هیمنه دروغین آن برای همگان هویدا شد، بنابراین تهاجم همه جانبه و وحشیانه صهیونیست ها به غزه تلاشی برای جبران این شکست خفت بار محسوب می شود.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: نباید جهان اسلام بیش از این در برابر جنایات صهیونیست ها سکوت کند؛ متأسفانه برخی از سران دولت های اسلامی امروز به دنبال مصلحت اندیشی هستند و همین امر باعث شده که جنایات صهیونیست ها علیه غزه و فلسطین را نادیده بگیرند که این مایه سرافکندگی جهان اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha