دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عزیزالله ملکی

حوزه/ فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: سومین جشنواره فرهنگی ادبی هنری اربعین روز های سه‌شنبه و چهارشنبه پنجم و ششم دی ماه سال جاری به میزبانی فرماندهی انتظامی استان گیلان در سالن شهدای انتظامی رشت با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار و از صاحبان آثار برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، سردار سرتیپ دوم عزیزالله ملکی اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره انعکاس مجاهدت ها و خدمات پلیس در اربعین همچنین نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی در جامعه است و این اعتقاد و باور ماست که اشاعه این فرهنگ ناب بازدارندگی مناسبی در بروز آسیب های اجتماعی دارد و قدرت آن در پیشگیری از جرائم بسیار چشمگیر است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه گفت: مجموعه انتظامی کشور در کنار وظیفه ذاتی خود که همان تامین نظم و امنیت است با برگزاری چنین رویدادهای معنوی ، سیمای پلیس مکتبی و انقلابی خدمتگزار را به همگان نشان می دهد و آحاد جامعه با نقش سازنده پلیس در ماموریت معنوی اربعین حسینی بیشتر آشنا می شنوند.

وی با قدردانی از سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری چنین رویدادهایی که فرهنگ، هنر و  ادبیات را برای ترویج باورهای دینی به خدمت گمارده است، تاکید کرد: اباعبدلله الحسین (ع) سرچشمه و نماد آزادی و آزادگی است، نماد حقیقی امر به معروف و نهی از منکر این واجب فراموش شده است و باید با چنین کارهای اثر گذار در زمینه احیا نام اهل بیت (ع) و سبک زندگی و سیره نورانی آنان با استفاده از تمامی ظرفیت های فرهنگی هنری و ادبی در این راه، نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی استان گیلان خاطر نشان ساخت: ماموریت معنوی اربعین همواره برای انتظامی کشور سرشار از خیرات و برکات بی بدیلی بوده است و مطمئنا میزبانی از جشنواره ای که در همان مسیر نورانی فعالیت می کند برای انتظامی استان گیلان بسیار پرخیر و برکت خواهد بود.

سردار ملکی در پایان گفت: سومین جشنواره فرهنگی ادبی هنری اربعین روز های سه‌شنبه و چهارشنبه پنجم و ششم دی ماه سال جاری به میزبانی فرماندهی انتظامی استان گیلان در سالن شهدای انتظامی رشت با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار و از صاحبان آثار برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha