یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین بنیادی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم با اشاره به بازتاب‌های عملیات طوفان الاقصی، گفت: این عملیات یک مقطع تاریخی را رقم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین بنیادی در میزگرد «طوفان‌الاقصی و شکست هیمنه رژیم صهیونیستی» که در دفتر پایگاه خبری تحلیلی قم فردا برگزار شد، اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی بسیار مهم و تأثیرگذار بود که یک مقطع را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در این عملیات ابتکار عمل در دست جبهه مقاومت بود و پشت سر این مهم یک تفکر دینی و جهانی بود و افرادی که در میدان عمل این تفکر را هدایت می‌کنند قطعاً این مقطع تاریخی را شناختند.

استادحوزه علمیه قم تأکید کرد: ما می‌بینیم که در جهان این اتفاقات بزرگ علیه صهیونیسم بین‌الملل به راه می‌افتد به این مهم پی می‌بریم که تفکر مقاومت در جهان خودنمایی می‌کند.

وی افزود: در بیانات رهبر معظم انقلاب تعابیری را دیدیم که در نوع خود بی‌سابقه است این که «رژیم صهیونیستی ضربه غیر قابل ترمیمی خورد» «آبروی صهیونیست‌ها رفت» «ضربه‌فنی شد»، این بیانات نشان می‌دهد که جریان، جریان بزرگی است؛ چون تعابیر، تعابیر بزرگی است و از سوی کسی بیان می‌شود که جهان را رصد می‌کند و تمامی خطوط را می‌شناسد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بنیادی تصریح کرد: در تاریخ و در بُعد مقطع شناسی وقتی زمان مرحوم شیرازی صاحب فتوای تنباکو را مطالعه می‌کنیم، می‌بینیم که اگر این عالم وارسته آن مقطع را نمی‌شناختند به اسلام آسیب بزرگی از سوی استعمار پیر وارد می‌شد.

وی ادامه داد: یک‌مرتبه یا یک حرکت فعال و مؤثر تمامی نقشه‌ها را از بین برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بنیادی تأکید کرد: در جریان اخیر تمام دنیا با میدان‌داری و رهبری استعمار جهانی آمریکای جنایت‌کار پشت رژیم صهیونیستی قرار گرفتند؛ اما بااین‌وجود معادلات در دنیا به سمت جبهه مقاومت و حقانیت این مسیر رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha