شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام تسلیت نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در پی شهادت سردار محمد علی عطائی (شورچه)

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی، در پیامی شهادت سردار محمد علی عطائی (شورچه) از مستشاران جبهه مقاومت اسلامی در سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی شهادت سردار محمد علی عطائی (شورچه) از مستشاران جبهه مقاومت اسلامی در سوریه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.»

بار دیگر دست پلید و جنایتکار رژیم صهیونیستی و دشمن قسم خورده ملت آزاده و سر افراز ایران اسلامی، سرداری رشید و جان برکف از مجاهدان و پاسداران رشید اسلام و انقلاب را در حین انجام مأموریت، نا جوانمردانه به شهادت رساند و بار دیگر نشان داد که خط سرخ نهضت حسینی همچنان جاری و زنده است.

شهادت پر افتخار مدافع حرم، سردار رشید اسلام محمد علی عطائی شورچه، موجب تألم و تأثر اینجانب شد، این شهید که آراسته به اخلاق نیکو و فضائل انسانی بود، برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) در جبهه مقاومت اسلامی سوریه، توسط رژیم غاصب و جاعل صهیونیستی به درجه رفیع شهادت رسیدند و به دیدار معبود شتافت و اجر ایثار و فداکاری صادقانه خود را دریافت نمود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تهنیت شهادت این برادر عزیز به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران، مردم شریف کنگاور و خانواده معظم ایشان، برای آن شهید والامقام آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی را دارم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha