دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مادران غزه

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد: راهپیمایی روز جمعه ۱۷ آذر پس از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد و مردم فهیم و مومن شهر شیراز و شهرستانها با حضور حماسی خود جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام حسین ملک مکان رئیس شورای هماهنگی شامگاه دوشنبه در نشست رسانه ای که به صورت مجازی با اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی حملات وحشیانه و ددمنشانه خود را به نوار غزه پس از پایان آتش بس، شدت بخشیده و با بمباران هوایی و توپخانه ای به مردم مظلوم و مقاوم غزه تعداد زیادی از کودکان و زنان و مردم غیرنظامی را به شهادت رسانده است.

وی در ادامه با تصریح اینکه رژیم صهیونیستی مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون می کشد و با بی رحمی خانه ها را بر سر آنها خراب می کند و به نسل کشی در غزه و فلسطین ادامه می دهد، اضافه کرد: برای حمایت از مردم بی پناه و مظلوم غزه و محکومیت جنایات وحشیانه اسرائیل کودک کش، مردم شهر شیراز و سایر شهرستان های فارس راهپیمایی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی فارس اعلام کرد: این راهپیمایی روز جمعه ۱۷ آذر پس از اقامه نماز جمعه از محل برگزاری نمازجمعه برگزار خواهد شد و مردم فهیم و مومن شهر شیراز و شهرستانها با حضور حماسی خود جنایات اسرائیل را محکوم خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha