دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی رتبه نخست در ارزیابی عملکرد ادارات کل استانی سازمان تبلیغات اسلامی بر اساس شاخص های جشنواره شهید رجائی را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، این اداره کل بر اساس نتایج کارشناسی و ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی عملکرد ادارات کل سازمان تبلیغات اسلامی در جشنواره شهید رجایی، با کسب بیشترین امتیاز رتبه نخست بین ادارات کل استانی این سازمان را کسب کرده است.

رضایت مندی از خدمات، بهبود و تحول سازمانی، توانمند سازی مدیران و کارکنان، تقویت جلسات کارگروه توسعه مدیریت و میزان خدمات واگذار شده از جمله شاخص‌های عمومی مورد ارزیابی در بررسی عملکرد ادارات کل استانی تبلیغات اسلامی بوده که آذربایجان شرقی با کسب امتیاز ۸۰۳.۲ از مجموع یکهزار امتیاز این بخش و با ۹ پله صعود نسبت به سال قبل در جایگاه نخست کشوری قرار گرفته است.

اعزام امام جماعت به کانون‌های جمعیتی، اعزام مبلغ و مبلغ عمومی در مناسبت‌های مختلف، حمایت از تشکل‌های فرهنگی دینی و استقرار روحانی در مناطق مورد نیاز ( در قالب امام روستا، پایگاه اجتماعی، امام محله و …) نیز از جمله شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد ادارات استانی تبلیغات اسلامی بوده که آذربایجان شرقی با کسب یکهزار امتیاز این بخش همانند سال گذشته در جایگاه اول ادارات استانی قرار دارد.

بر این اساس امتیاز کل آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۱ عملکرد مطلوب‌تری از میانگین کل کشوری بین ادارات کل سازمان تبلیغات اسلامی را دارد و بر همین اساس نسبت به سال ۱۴۰۰ با پنج پله صعود در جایگاه نخست ارزیابی عملکرد ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌ها بر اساس شاخص‌های جشنواره شهید رجایی را به دست آورده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha