یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی راهنمای انسان به سوی کمال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در رویداد قرآنی مدرسه نجاتیه استان قزوین، گفت: آرامش حقیقی و معنوی در یاد خدا و ارتباط با او نهفته که اگر افراد این حقیقت را درک کنند، مشکلات، دغدغه‌ها و گرفتاری‌ها برایشان سهل و آسان می‌شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت است و در تمام مراحل زندگی راهنمای انسان به سوی کمال است.

وی ادامه داد: قرآن به راهی هدایت میکند که مستقیم ترین راه هاست و کسانی که با قرآن انس بیشتری دارند حق را از باطل تشخیص می دهند و این کتاب آسمانی انسان را به زندگی با معیارها و ارزش های انسانی و اسلامی دعوت می کند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: سعادت دنیا و آخرت، خوشبختی فرد و جامعه، اصلاح عمل و اعتقاد و ... در پرتو الگوگیری از منبع عظیم وحی و در یک کلام در سایه انس با قرآن شکل می گیرد.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین ابزار جهت حفظ و تقویت سلامت روحی و روانی انس با قرآن و بهره گیری از تعالیم و والای آن است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: اگر انسان در زندگی با قرآن انس بگیرد، آیات الهی در زندگی اش اثر خواهد گذاشت و از تلاوت قرآن هم لذت می برد و در آخرت هم با قرآن هم محشور خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی تصریح کرد: انس با قرآن سبب حفظ انسان از گناه می شود.

انتهای پیام /

قرآن کریم در برگیرنده سعادت انسان در دنیا و آخرت است

قرآن کریم در برگیرنده سعادت انسان در دنیا و آخرت است


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    __ بسمه تعالی __ گر طالب سعادت در هردو عالمیم ما __ باید نهیم حتماََ در راه دین حق پا __ ور نه یقین بدانیم درماندگی و ذلت __ خواهد گرفت همیشه دامان هرچه ملّت__