پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
عادل

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: در هر مناسبت حداقل ۲۰۰ مبلّغ را به مناطق محروم اعزام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل در همایش سوگواره یاس نبوی که در سالن همایش‌های امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان اوقاف ذاتا نهاد تبلیغی نیست ولی به برکت ظرفیت موقوفات و بقاع متبرکه این سازمان در سطح وسیعی به فعالیت‌های تبلیغی می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه در طول سال ۸ مناسبت اعزام مبلغ داریم، مطرح کرد: در اداره اعزام مبلغ حدود ۴ هزار پرونده فعال مبلغ داریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مقصد تبلیغی ما عمدتا امامزادگان سطح کشور هستند، عنوان کرد: برنامه‌های متعددی در سطح کشور در بقاع متبرکه برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با اشاره لزوم توجه ویژه به مناطق محروم، خاطرنشان کرد: در هر مناسبت حداقل ۲۰۰ مبلغ را به مناطق محروم اعزام می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عادل با بیان اینکه مبلغین اوقاف واقعا جهادی فعالیت دارند، تصریح کرد: ۱۲ کارگروه تخصصی اعزام مبلغ در قم داریم که به اقداماتی ازجمله برگزاری دوره‌های آموزشی و سیاست‌گذاری را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عرصه جهاد تبیین واجب عینی و فوری است، یادآور شد: تلاش داریم با استفاده از ظرفیت مبلغین و بقاع متبرکه گامی را در این مسیر برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اوقاف در کمک به فقرا در ساخت خانه تامین مایحتاج کمک کند فقیر بدون خانه و گرسنه اینها را لازم دارد