یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
1

حوزه/ سیزدهمین جشنواره سالانه بین المللی با عنوان «انسان سازی و دفاع از حقوق او در اندیشه حضرت فاطمة الزهرا (س)» در دانشگاه واسط در شهر کوت عراق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دانشگاه واسط عراق با همکاری دانشگاه ادیان و مذاهب، دانشگاه حضرت معصومه(س) و دانشگاه الزهرا(س) سیزدهمین جشنواره سالانه بین المللی با عنوان «انسان سازی و دفاع از حقوق او در اندیشه حضرت فاطمه الزهرا (س)» را برگزار می کند.

گفتنی است سیزدهمین جشنواره سالانه بین المللی با شعار خانم فاطمه زهرا(س) بهترین مردم روی زمین از نظر نژاد، افتخار و سخاوت در تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در دانشگاه واسط در شهر کوت عراق برگزار خواهد شد. مهلت ارسال مقاله به این همایش ۱۹ آذر ۱۴۰۲ خواهد بود و علاقمندان می‌توانند مقالات خود را از طریق واتساپ (۹۶۴۷۸۳۰۰۱۲۲۸۹+) و یا از طریق تلگرام (۹۶۴۷۷۲۵۶۴۹۱۰۰+) به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

لازم به ذکر است اعلام پذیرش مقاله ۲۹ آذرماه ۱۴۰۲ بوده و شرایط ارسال مقالات به شرح ذیل است. مقاله حداقل ۱۵ صفحه و حداکثر ۲۵ صفحه و به زبان عربی باشد و قبلاً در جشنواره ای دیگر ارایه نشده باشد. ضمنا اساتیدی که مقاله آنها پذیرفته می گردد، هزینه انتشار و تحقیق، مهمانی و اسکان آنها بر عهده دانشگاه واسط می باشد وهدایایی به پژوهشگران اعطا می‌شود. دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز می‌توانند در این جشنواره مقاله ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha