جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
افروغ

حوزه/ افروغ گفت: امیدواریم با برگزاری مستمر کارگاه‌های آموزشی مد و لباس فجر بتوانیم نقش به سزایی در ترویج و گسترش سبک پوشش ایرانی اسلامی ایفا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، کارگاه آموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر با حضور طراحان و تولیدکنندگان حوزه مد و لباس در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر عصر امروز برگزار شد.

عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در حاشیه این مراسم در ارتباط با کارگاه آموزشی دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر اظهار داشت: به همت دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و موسسه آفتاب زرین پاییز بوشهر کارگاه آموزشی جشنواره مد و لباس فجر از سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر هم‌زمان با سراسر کشور در استان بوشهر برگزار شد.

وی افزود: الهام طالبی بیدهندی استاد مدرسه آراکو و فعال حوزه مد و لباس کشور به‌عنوان مدرس کارگاه، ضمن بیان مطالب سرفصل‌های کارگاه، پاسخگوی سوالات مطرح شده در ارتباط با حوزه‌های مختلف مد لباس بود.

افروغ استقبال از کارگاه آموزشی را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: ثبت‌نام و حضور حداکثری افراد در این کارگاه آموزشی نشان از دغدغه طراحان و فعالان حوزه مد و لباس نسبت به این موضوع است که جای تحسین دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار امیدواری کرد با برگزاری مستمر این کارگاه‌های آموزشی بتوانیم نقش به سزایی در ترویج و گسترش سبک پوشش ایرانی اسلامی ایفا کنیم.

به گزارش حوزه، در حاشیه این کارگاه آموزشی، نمایشگاهی از طرح‌های طراحان و تولیدکنندگان استان در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی نیز برپا بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha