یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
امام جمعه کنگان

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: پدیده دو قطبی سازی کاذب باعث تخریب چهار راهبرد اصلی انتخابات یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کنگان، با تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای زن شهرستان و تشییع باشکوه پیکر شهید گمنام، اظهار داشت: شهدای گمنام و با نام، نه تنها خود پاک و مطهرند بلکه شهر و مناطق ما نیز بر حسب روایات به‌واسطه حضور آنان پاک و مطهر می‌شوند.

وی افزود: شهیدان گمنام نام خود را پاک کردند اما نام ایران اسلامی را بلند آوازه کردند.

امام جمعه کنگان، با عنوان اینکه یکی از برکات شهدا برای مردم ایجاد پیوند بین نوجوانان و جوانانی است که جنگ را ندیدند، اظهار کرد: شهدا به مردم ما درس مردم دوستی و به مسئولین درس خدمت بی‌منت و صادقانه را آموختند.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: اقتدار امروز ما به برکت شهداست و امروز قدرت موشکی، دیپلماسی، دشمن ستیزی و اقتدار ما مدیون شهیدان است.

وی با اشاره به برگزاری نهمین کنگره علامه بلادی در استان که هر ساله در سالروز شهادت شهید عاشوری برگزار می‌گردد، خاطرنشان کرد: در این کنگره که آثار علمی علما و طلاب و دانشجویان استان ارائه می‌شود، ۲ اثر از حوزه علمیه کنگان به‌عنوان مقاله برگزیده و شایسته تقدیر و تجلیل انتخاب شدند.

امام جمعه کنگان در بخش دیگری از خطبه‌ها با تحلیل و طرح فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات پیش رو و تاکید ایشان بر پرهیز از دو قطبی‌های کاذب، گفت: دو قطبی‌های کاذب می‌تواند باعث آسیب رساندن به وحدت عمومی شود و انتخابات را به چالش و تهدیدی برای نظام تبدیل کند.

حجت الاسلام محمودی ابراز کرد: در طول تاریخ بازیگران میدان دو قطبی سازی کاذب، همواره دنبال سوق دادن مردم به‌سمت منافع حزبی و استکبار از جمله آمریکا بوده‌اند و هدفشان قداست زدایی از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: پدیده دو قطبی سازی کاذب باعث تخریب چهار راهبرد اصلی انتخابات یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم می‌شود.

امام جمعه کنگان با گرامیداشت روز جهانی معلولان و تشکر از شهرداری کنگان به‌جهت مناسب سازی مسیر تردد معلولان، بیان کرد: دستگاه‌های اداری، اماکن عمومی و مذهبی طرح مناسب سازی تردد معلولان را فراهم سازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha