چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
امام

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت: مدیران مومن، دلسوز، دغدغه‌مند و توانمند باید در همه عرصه‌ها به‌کار گرفته شوند تا شاهد خدمات رسانی بیش از پیش دولت به مردم ایران اسلامی باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای شهرستان، با اشاره به خدمات ارزشمند دولت سیزدهم در عرصه‌ها و بخش‌های گوناگون به مردم ایران اسلامی، اظهار داشت: خدمات دولت در بخش‌های گوناگون به مردم مناطق مختلف کشور قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه دولت باید برای خدمت رسانی بیشتر به مردم از ظرفیت‌های انسانی مومن، توانمند و متخصص در عرصه مدیریتی بهره گیرد، افزود: مدیران مومن، دلسوز، دغدغه‌مند و توانمند باید در همه عرصه‌ها به‌کار گرفته شوند تا شاهد خدمات رسانی بیش از پیش دولت به مردم ایران اسلامی باشیم.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به تشکیل ستاد اشتغال در دفتر امام جمعه شهرستان، بیان کرد: این ستاد با هدف رفع بیکاری در شهرستان ایجاد شده و افراد جویای کار می‌توانند با مراجعه به این ستاد در واحدهای صنعتی استان مشغول به‌کار شوند.

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به گرامیداشت هفته قرآن و نماز بر اشاعه اخلاق قرآنی در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: برای ترویج فرهنگ قرآنی و اقامه نماز اول وقت در جامعه نیازمند همت جهادی آحاد مردم هستیم.

وی با اشاره به پرتاب کپسول زیستی به فضا، تصریح کرد: این طرح از صفر تا ۱۰۰ به‌همت دانشمندان و جوانان غیور این مرز و بوم اجرا شد که این اقدام مایه مباهات و سرافرازی بیش از پیش ایران اسلامی است.

امام جمعه بروجرد، هدف از پرتاب این موشک به فضا را بررسی زندگی موجودات زنده در سایر سیاره‌ها دانست و بیان کرد: این طرح مقدمه‌ای است برای اینکه ایران بتواند در آینده موجود زنده و حتی انسان را به فضا بفرستد.

حجت الاسلام حسینی، با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها و حمایت از مقاومت مردم فلسطین، اظهار کرد: دشمنان بدانند جبهه مقاومت تا آزادی کامل قدس شریف در صحنه خواهد بود و رژیم جعلی صهیونیستی نیز به‌زودی نیست و نابود خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha