شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1124069
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
استقبال مردم آبپخش از شهید خوشنام

حوزه/ مردم شهیدپرور بخش آبپخش شهرستان دشتستان  که در این ایام مزین به عطر فاطمی و شهادت حضرت زهرا (س) است، امروز بار دیگر با استقبال پرشور و حماسی از پیکر مطهر شهید گمنام، عشق و ارادت خود را به آرمان‌های امام راحل و شهدا نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مردم شهیدپرور بخش آبپخش شهرستان دشتستان که در این ایام مزیّن به عطر فاطمی و شهادت حضرت زهرا (س) است، امروز بار دیگر با استقبال پرشور و حماسی از پیکر مطهر شهید خوشنام عشق و ارادت خود را به آرمان‌های امام راحل و شهدا نشان دادند.

حمزه امین نژاد بخشدار بخش آبپخش امروز در مراسم استقبال از شهید گمنام دوران دفاع مقدس با بیان اینکه گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا یکی از ضروریات جامعه است، اظهار داشت: شهید و شهادت در مکتب اسلام از جایگاه رفیعی برخوردار است و ما هر چه پیشرفت در کشور داریم مدیون جانفشانی شهدایی هستیم که از عزیزترین سرمایه خود یعنی جان ارزشمندشان گذشتند.

امین نژاد افزود: این شهدا در حساس‌ترین شرایط، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز امنیت و آرامش بی‌بدیلی را شاهد باشیم که ضرورت دارد در این مقطع حساس ما وصیت شهدا را مورد توجه قرار دهیم.

بخشدار بخش آبپخش ابراز کرد: یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل جوان و آشنایی آنان با سیره و راه زندگی شهیدان، برگزاری مراسم یادواره‌های شهدا است.

وی اظهار کرد : شهیدان به ما درس از خودگذشتگی، فداکاری و حراست از اسلام و انقلاب آموختند و باید قدردان آن‌ها در همه حال باشیم.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: پیکر مطهر این شهید خوشنام با حضور پرشور مردم و دانش آموزان  بخش آبپخش مورد استقبال قرار گرفت.

گفتنی است، همزمان با ایام شهادت فاطمة الزهرا (س)، پیکر شهید خوشنام دوران هشت سال دفاع مقدس امروز شنبه با حضور آحاد مردم از جمله خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، مسئولان، دانش آموزان بخش آبپخش در این شهر تشییع شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha