سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
جلسه اعضای دبیرخانه علامه بلادی بوشهری(ره)

حوزه/ جلسه اعضای دبیرخانه کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) صبح امروز به منظور آسیب شناسی برگزاری نهمین دوره این کنگره در ستاد اقامه نماز بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه اعضای دبیرخانه کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) صبح امروز به منظور آسیب شناسی برگزاری نهمین دوره این کنگره در ستاد اقامه نماز جمعه بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف جمالی دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه اعضای دبیرخانه در برگزاری این برنامه، اظهار داشت: یکی از اهداف بزرگ این کنگره احیای تاریخ روحانیت استان بوشهر بوده که الحمدلله با تلاش‌های صورت گرفته و با حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، طی یک دهه گذشته فعالیت‌های چشم گیری صورت گرفته و این کنگره توانسته خلأ شناساندن تاریخ روحانیت استان را به مردم پر کند.

دبیر نهمین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری(ره) افزود: امسال نیز ضمن کنگره، نمایشگاه عکس تاریخ علمای استان برپا شد که از سوی مردم استقبال خوبی صورت گرفت و مردم با علما و بزرگان این استان آشنا شدند.

وی بیان کرد: از دیگر دستاوردهای این کنگره علمی پژوهشی، افزایش توان نویسندگی در بین طلاب بوده که سال به سال شاهد افزایش کیفیت مقالات در محتوا بوده‌ایم و طلاب و روحانیون جرأت نوشتن پیدا کردند.

به گزارش حوزه، در این نشست سایر اعضای دبیرخانه به بیان نقاط ضعف و قوت این کنگره پرداختند و پیشنهادات خود را برای افزایش کیفیت برگزاری طی سال‌های آینده ارائه کردند.

گفتنی است در نهمین دوره کنگره علامه بلادی بوشهری(ره)، بیش از ۳۰۰ اثر از حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و دانشگاهیان به دبیرخانه‌ها ارسال شد که پس از ارزیابی به عمل آمده از سوی کمیته داوران، تعداد ۱۵ اثر برتر و ۱۵ اثر شایسته تقدیر برگزیده شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha