دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / نشست رسانه ای حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا تکیه ای رئیس ستاد مرکزی اعتکاف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین تکیه‌ای گفت: هشتمین هم اندیشی راهبردی مسئولان اعتکاف سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هشتمین هم‌اندیشی راهبردی مسئولان اعتکاف سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تکیه‌ای رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با نزدیک شدن به ایام برگزاری مراسم معنوی و تمدن ساز اعتکاف در ماه رجب با هدف برنامه‌ریزی و انسجام بخشی به فعالیت ستادهای اعتکاف سراسر کشور، هشتمین هم اندیشی راهبردی اعتکاف در حرم مطهر امام علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار می‌شود.

وی در تشریح این رویداد فرهنگی گفت: این هم‌اندیشی با حضور نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها، مدیران حوزه‌های علمیه، مسئولین نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مدیران استانی سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین مدیران ستاد مردمی اعتکاف استان ها از ۲۱ الی ۲۳ آذر ماه برگزار و جمعی از شخصیت‌های علمی، حوزوی و فرهنگی کشور در این هم اندیشی سخنان کارشناسی خود را ارائه خواهند کرد.

رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با اشاره نظام نامه محتوایی تدوین شده در سند راهبردی اعتکاف، اظهار کرد: به‌منظور کیفیت بخشی و برنامه ریزی بهتر در امر برگزاری سنت حسنه اعتکاف، نشست‌های تخصصی در موضوعات نوآوری در روش اجرایی مراسم اعتکاف، ظرفیت اعتکاف در هویت بخشی به نسل جوان، معنویت و راهبردهای فرهنگی اعتکاف، اعتکاف دانشجویی و دانش آموزی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین تکیه‌ای تصریح کرد: یکی از راهبردهای اصلی ستاد مرکزی اعتکاف، گسترش این سنت حسنه و تمدن ساز در کشورهای اسلامی است که به‌همین منظور از برخی شخصیت‌های بین المللی برای حضور در این هم اندیشی دعوت به‌عمل آمده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha