چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
جشنواره ورزشی

حوزه / حجت الاسلام امیریان از برگزاری نهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون با عنوان «جام سردار حاج  قاسم سلیمانی و شهدای طلبه و روحانیون و شهید آرمان علی وردی» خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در اصفهان در مورد اهداف برگزاری نهمین جشنواره فرهنگی ورزشی حوزه علمیه اصفهان، اظهار داشت: این مسابقات هر ساله با هدف ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد شور و نشاط در جامعه خاصا در قشر طلاب حوزه علمیه برگزار می‌شود.

وی در مورد کیفیت برگزاری جشنواره امسال، ابراز کرد: جشنواره امسال در دو مرحله مقدماتی (منطقه‌ای) و نهایی برگزار می‌شود که در مرحله مقدماتی، مدارسی در مناطق مختلف با هم مسابقه داده و تیم‌های برتر به دور بعدی راه می‌یابند و در رشته‌های انفرادی نیز هر مدرسه مسابقات داخلی برگزار می‌کند و نفر برتر به مسابقات نهایی اصفهان معرفی می‌شود که هدف از برگزاری مسابقات در دو مرحله، کیفی نمودن مسابقات نهایی بوده است.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه اصفهان یادآور شد: جشنواره امسال در رشته‌های آمادگی جسمانی، کشتی، دارت، تنیس روی میز، تیر اندازی، دو سرعت، دو استقامت، فوتبال دستی، شنا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام امیریان درباره تعداد شرکت کنندگان مرحله نهایی گفت: در مرحله نهایی بیش از ۵۴۰ نفر شرکت داشتند که در روز شانزدهم آذرماه ۱۴۰۲ به مصاف هم رفتند و منتخبین به مسابقات کشوری معرفی شدند.

وی تصریح کرد: مسابقات نهایی این دوره جشنواره در سالن‌های گل نرگس، استخر غدیر، خانه کشتی پوریای ولی، روز پنج شنبه ۲۳ آذر از ساعت ۷ صبح الی ۱۲ ظهر برگزار و مراسم اختتامیه از ساعت۱۴ همان روز با حضور مسئولین حوزه و مدیران دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان در سالن همایش‌های مجتمع آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه اصفهان واقع در خیابان فلسطین، برگزار و منتخبین جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha