یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: از عوامل موفقیت برای حاج قاسم در جبهه مقاومت، اطاعت از ولی فقیه و رهبری بود که با وجود تلاش بسیار دشمن برای نگه‌داشتن داعش و سقوط بشار، اما داعش از بین رفت و بشار اسد نیز باقی ماند

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با تشریح بیانات حضرت فاطمه زهرا (س) در مورد پایه و اساس مردم‌سالاری در دین اسلام، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) سبک زندگی و اجتماعی را برپایه اطاعت از اهل بیت(ع) می‌دانند، چرا که این اطاعت موجب نظم‌دهی و آرامش در جامعه خواهد شد.

وی انجام واجبات و ترک محرمات را از تأکیدات اهل بیت(ع) از جمله حضرت زهرا(س) دانست و افزود: رعایت این فرمایشات مانع بروز فساد، بی‌بندوباری، دزدی، ریا و بی‌عدالتی خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، با بیان اینکه بر اساس فرمایش حضرت زهرا(س)، رهبری اهل بیت(ع) عامل وحدت در جامعه خواهد بود، تصریح کرد: اگر در طول تاریخ به این مهم توجه می‌شد، شاهد وقوع این همه تفرقه در تاریخ نبودیم.

وی با بیان اینکه در مقاطعی از تاریخ وحدت در بین ملل مسلمان روی داده و نتایج آن هم عیان شده است، ادامه داد: در این میان در بین تبعیت از ولی تفاوت‌هایی در بین آزادی‌خواهان جهان وجود دارد.

حجت‌الاسلام بیگدلی با تأکید بر اینکه توجه کافی به تبعیت از ولی نتایج قابل توجهی در برداشته است، اظهار کرد: از عوامل موفقیت برای حاج قاسم در جبهه مقاومت، اطاعت از ولی فقیه و رهبری بود که با وجود تلاش بسیار دشمن برای نگه‌داشتن داعش و سقوط بشار، اما داعش از بین رفت و بشار اسد نیز باقی ماند که نتیجه وحدت مبتنی بر فرمایش حضرت فاطمه زهرا(س) بود.

وی به هزینه‌کرد ۷ تریلیون دلاری آمریکا در عراق اشاره کرد و گفت: در مقابل این هزینه‌ها جبهه مقاومت با فرماندهی شهید سلیمانی با هزینه‌ای بسیار کم، این جبهه را حفظ کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، با بیان اینکه بر اساس یکی از فرمایشات حضرت فاطمه(س)، جهاد مایه عزت و سربلندی است، ادامه داد: در این میان باید متوجه بود که جهاد ابعاد مختلفی دارد که شامل جهاد نفس، جهاد با بیان، جهاد جسمی و نظامی است که در دوران دفاع مقدس، جبهه مقاومت، حزب‌الله و اخیرا در مبارزات حماس این فرمایشات عیان شد.

حجت‌الاسلام بیگدلی اطاعت از فرمایشات اهل بیت(ع) را شرط شیعه بودن دانست و افزود: شرط شیعه بودن اطاعت است که آنهم ابعاد خود را دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به دفاع همه جانبه حضرت فاطمه(س) از ولایت، خاطرنشان کرد: ایشان خود شهیده ولایت است که حاج قاسم و دیگر بزرگان نی، رهرو ایشان هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha