دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید محمود حسینی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: امروز اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم نمود عینی همان جریان و نگاهی هستند که به دنبال ضربه زدن به مکتب اهل بیت و به ویژه فاطمه زهرا(س) بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در آیین «شکرانه خدمت» مراسم تجلیل از عوامل برگزاری برنامه محفل اشک مقدس دهه اول محرم در شهرستان اهر با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) نه تنها پناه مردمان و اهل زمین، بلکه حجت و محور ائمه معصومین (ع) و الگو و اسوه‌ای آسمانی است و حریم و حرمت الهی دارد.

وی ادامه داد: به عقیده آلوسی از مفسران اهل سنت حتی در سوره دهر که آیاتی از آن در حق اهل بیت (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) نازل شده و نعمات بهشتی را می‌شمارد، حرمت زهرای مرضیه (س) را نگه می‌دارد و سخنی از حوریان بهشتی نمی‌آورد و پیامبر اسلام نیز می‌فرمایند با حضور دخترم زهرا (س) شمیم بهشت را احساس می‌کنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: امام صادق(ع) در پاسخ به حکمت نامگذاری دخت نبی مکرم اسلام به نام مبارک زهرا می‌فرمایند به فرموده حضرت رسول(ص)، عالم از نور صدیقه کبری آفریده شده و زهرا (س) تجلی نور الهی است.

حجت الاسلام حسینی گفت: اگر در این ایام بر آنهایی که به اهل بیت و به ویژه حضرت زهرا(س) ظلم و دشمنی کردند، لعن و نفرین می‌فرستیم، باید در مورد همان جریان و نگاهی که امروز نیز به دنبال ضربه زدن به مکتب اهل بیت(ع) هستند، روشنگری و مقابله کنیم.

وی تصریح کرد: اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی و موقت نمود عینی همان جریان هستند و به گفته امام موسی صدر اگر اسرائیل و شیطان در مقابل هم قرار گیرند، ما در کنار شیطان با اسرائیل خواهیم جنگید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha