دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام شهسواری

حوزه / مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری حماسه نهم دی و گرامیداشت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در قزوین خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری امروز در جلسه هماهنگی برنامه های حماسه نهم دی و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ملت ایران در ۹ دی سال ۸۸ مانند سیل خروشان از همه طیف‌های سیاسی و سلیقه های اجتماعی و گروه های سنی و صنفی به میدان آمدند و بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس کردند.

مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به محض اینکه فرصت داشته باشند، فتنه های جدیدی را طراحی می‌کنند اما جریان فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی برای سال‌های سال آنها را عقب راند.

وی اظهار کرد: امروز نیز دشمنان در صدد کوچک جلوه دادن پیشرفت های انقلاب اسلامی و ناامید کردن مردم و بهره ‌برداری از آن هستند که ملت ایران با تجربه ۹ دی چگونگی رصد و مقابله با رفتار دشمن را فراگرفته اند.

مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: بی تردید حضور عمارگونه مردم غیور ایران اسلامی در گرامیداشت نهم دی، بار دیگر کارآمدی نظام دینی مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه در عبور از آشوبها و بحران ها را اثبات می کند؛ فتنه ها و طوفانهایی که هدف غایی آن شکست دست آورد عظیم ملت ایران اسلامی در قطع وابستگی به بیگانگان و براندازی نظام دینی بود.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران به تمام دنیا فهماند که نه تنها در پیروی از ولایت و دین مداری با یکدیگر همراه و همگام هستند، بلکه برای بیداری ملت های مستضعف و دربند فکری و اندیشه ای استعماری در سراسر جهان نیز الگوی بارزی هستند که اگر جهانیان از این نمونه بی نظیر پیروی کنند، بی شک ریشه آمریکای تروریست و صهیونیست غاصب و سایر ابر قدرت‌های پوشالی جهان به زودی خشکانده خواهد شد.

حجت الاسلام شهسواری ضمن گرامیداشت یاد وخاطره سردار دلها شهید سلیمانی بیان کرد: سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در عرصه‌های کار و فعالیت نمونه و الگوی بسیار خوبی در گفتار، رفتار و سبک خوبی برای زندگی کردن ما است.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی فردی شجاع، با ایمان، آگاه به همه مسائل روز ایران و جهان و خادم مردم بود؛ همه این ویژگی‌ها در او جمع شده بود و هر آنچه که از او صادر می شد مورد قبول همه بود.

حجت الاسلام شهسواری از همه اصحاب رسانه خواست که در انعکاس این برنامه در استان قزوین تلاش نمایند.

گرامیداشت حماسه نهم دی و سردار شهید سلیمانی در قزوین برگزار می شود 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha