سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1124532
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
تشییع پیکر مطهر شهید خوشنام در عالیشهر

حوزه/ مراسم با شکوه یادواره شهدا به همراه تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در دبیرستان دخترانه ام‌سلمه عالیشهر با حضور امام جمعه، مسؤلین، دانش آموزان و مربیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مراسم با شکوه یادواره شهدا به همراه تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در دبیرستان دخترانه ام سلمه عالیشهر صبح امروز با حضور حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه شهر ، مسؤولین، دانش آموزان و مربیان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در این مراسم در خصوص اهمیت شهدا اظهار داشت: انسان بدلیل محدودیت هایی که دارد نمی‌تواند تشخیص دهد که چه راهی درست و چه راهی اشتباه است اما در این عالم هستی افرادی هستند که به ما راه خوشبختی را نشان میدهند چرا که آنها با خالق هستی در ارتباط هستند.

وی بیان داشت: اگر کسی عاقل باشد و سلامتی جسمی، نشاط روحی و برخورداری مالی را در این دنیا و سعادت پس از مرگ را بخواهد، باید به انبیا الهی، ائمه، اولیا و شهیدان متوسل شود.

امام جمعه عالیشهر افزود: هر کسی که شهید می شود قبل از شهادت عارف می‌شود یعنی خدا به او عنایت می کند که واقعیت ها را می بیند و میفهمد؛ برای همین وصیتنامه شهدا ارزشمند است و کاری به سن ندارد حتی بچه ۱۲ ساله هم میتواند عارف شود.

حجت الاسلام حمیدی نژاد ابراز داشت: متأسفانه خیلی ها متوجه نیستند و راه را اشتباه می‌روند و با این وضع پوشش و حجاب ضعیفی که دارند فکر می کنند خوشبخت می‌شوند در حالی که این گونه نیست و باید به وصیت نامه شهدا که توصیه و سفارش اکید به حفظ حجاب است توجه کنید تا خوشبخت و سعادتمند شوید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha