سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سید علیرضا ادیانی - فراجا

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: هرکجا یک نفر از نیروهای خدوم انتظامی خوش درخشیده است بدانید که یک بانوی بزرگ و البته موفق تری پشت سر او بوده است که نقش آن بانوی با کرامت دیده نشده است، درحالی که مجموعه انتظامی باید نقش همسران و اعضای خانواده را در موفقیت ها تبیین و ارج نهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در چهارمین دوره توانمند سازی مدیران فرهنگی و خانواده کارکنان و اعضای وابسته انتظامی کشور، ضمن تسلیت ایام سوگواری بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: حضرت زهرا نمونه و الگوی کاملی برای زنان عالم است و ما در مرکز فرهنگی خانواده باید بیشتر خانواده های انتظامی را با سیره نورانی حضرت زهرا(س) با قناعت،صبر،تواضع و تحمل سختی ها و ... این ویژگی های ممتاز بانوی بزرگ جهان اسلام آشنا کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با محوری خواندن نقش خانواده به ویژه همسران در موفقیت کارکنان انتظامی گفت: هرکجا یک نفر از نیروهای خدوم انتظامی خوش درخشیده است بدانید که یک بانوی بزرگ و البته موفق تری پشت سر او بوده است که نقش آن بانوی با کرامت دیده نشده است، درحالی که مجموعه انتظامی باید نقش همسران و اعضای خانواده را در موفقیت ها تبیین و ارج نهد.

وی با اذعان به کوتاهی های صورت گرفته در حوزه خانواده افزود: باید با تمام توان و همت در این حوزه کار کنیم و عقب ماندگی گذشته را جبران کنیم چرا که دشمنان برای خانواده ها نقشه های شومی دارد.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور با زیاد خواندن حتی یک مورد انحراف در خانواده های کارکنان، تصریح کرد: مرکز فرهنگی و خانواده برای تحقق اهداف متعالی ایجاد شده است که باید عملکرد آن را در نتایج حاصل شده ارزیابی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی تاکید کرد: نمایشگاه عقیدتی سیاسی در دل های کارکنان تبلور می یابد و اثربخشی اقدامات و نتایج فعالیت های این سازمان را باید در دل و در عمل کارکنان جستجو کرد، دل اگر خاضع شد در برابر اوامر الهی مطیع می گردد.

وی اهداف تشکیل سازمان های عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح را ارتقاء معنویت در وجود کارکنان و انقلابی تر کردن آنها دانست و افزود: اینکه اهداف و تفکرات کارکنان و خانواده ها با اهداف و بینش ناب انقلاب اسلامی همسوتر گردد از وظایف اصلی ماست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با طرح چند سوال ارزیابی مسئولان مرکز فرهنگی و خانواده را در نتیجه اقدامات آنها جستجو کرد و گفت: چند درصد خانواده های کارکنان در برابر نقشه های شوم دشمنان در فضای مجازی قدرت شناخت و تبیین دارند؟ چند درصد خانواده های کارکنان به احکام و معارف دین مبین اسلام و بصیرت اسلامی شناخت حقیقی دارند؟چند درصد خانواده کارکنان با منظومه فکری رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)آشنا هستند؟ ما باید عملکرد اقدامات خود را با نتایج آن معرفی کنیم.

وی با انتقاد از عملکرد کانون های بازنشستگان انتظامی، از آنان خواست تا با یکدلی دست به دست هم دهیم و گام های موثری را برای این پیشکسوتان عزیز که آینه ما شاغلان هستند انجام دهیم، و اظهار امیدواری کرد با همکاری و تعاملات موثر می توان کاری کرد تا ۱۰ هزار بازنشسته به کربلای معلی و ۳۰ هزار نفر از آنان به مشهد مقدس مشرف شوند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در پایان با گرامی داشتن و ارج نهادن به زحمات و تلاش های سالیان طولانی همه پیشکسوتان انتظامی، بیان داشت: امیدوارم بتوانیم وظایف خودمان را نسبت به این قشر بسیار مهم که هر چه امروز برای ما حاضر است حاصل زحمات این عزیزان است به درستی انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha