جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
محمد ابراهیم ساور - فراجا

حوزه/ سردار ساور گفت: رسالت انقلابی ما ایجاب می کند همگان را به مشارکت در این امتحان بزرگ ترغیب کرده و تنور انتخابات را گرم تر کنیم زیرا این گرما باعث قوام و دوام این نظام مقدس و نابودی دشمنان آن می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سرتیپ دوم پاسدار محمدابراهیم ساور، در چهارمین دوره توانمند سازی مدیران فرهنگی و خانواده کارکنان و اعضای وابسته انتظامی کشور، ضمن تبیین نقش اساسی خانواده ها و اهمیت صیانت از آنان گفت:نقش مهم و جایگاه حائز اهمیت خانواده را با ساختار و رده اداری نمی توان سنجید و فعالیت در این حوزه کار جهادی می طلبد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تاکید کرد: مرکز فرهنگی خانواده یک رسالت بزرگ بر دوش دارد که می تواند در ماموریت های بزرگ انتظامی نقش آفرین باشد به گونه ای که اگر مرکز فرهنگی خانواده قوی و اثر بخش کار کند کارکنان قوی و در نتیجه انتظامی کشور قوی می شود و اگر ضعیف کارکند این ضعف خود را در عملکرد کارکنان انتظامی نشان می دهد زیرا کارکنانی که از خانواده های خود آسوده خاطر نباشند و استرس و مشغله فکری از جانب آنان داشته باشند نمی توانند در کار خود موفق باشند.

وی با اشاره به کلام نورانی امام راحل (ره) که فرمودند: "زن می تواند مرد را تربیت کند" تاکید کرد: این موضوع نشان از جایگاه و اثر بخشی فوق العاده بانوان دارد  هرگز نباید از نقش سازنده آنان غفلت کرد.

سردار ساور با تاکید بر بکار گیری نیروهای توانمند و با استعداد در حوزه کار خانواده ها، تصریح کرد: با انگیزه دادن به کارکنان توانمندی های آنان را شکوفا کنید زیرا انگیزه عامل اصلی توانمندسازی است.

وی با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز پیش رو گفت: نقطه هدف امروز باید انتخابات باشد که با امید آفرینی،ارتقاء اعتماد عمومی و پای کار آوردن همه خانواده ها و پیشکسوتان عزیز، انتظامی کشور می تواند نقش بسزایی در پرشور شدن آن داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، وظیفه کارکنان انتظامی و خانواده های آنان و پیشکسوتان عرصه نظم و امنیت را در انتخابات اسفند ما از صرف رای دادن بیشتر دانست و افزود: رسالت انقلابی ما ایجاب می کند همگان را به مشارکت در این امتحان بزرگ ترغیب کرده و تنور انتخابات را گرم تر کنیم زیرا این گرما باعث قوام و دوام این نظام مقدس و نابودی دشمنان آن می گردد.

وی در پایان ضمن قدردانی از رئیس مرکز فرهنگی خانواده و کارکنان آن بابت اقدامات موثر صورت گرفته در بازده زمانی محدود، تاکید کرد: باید با تلاش و همت مضاعف کار جهادی در این حوزه انجام دهیم چرا که امروز تلاش و همت ما بسیار تعیین کننده و ارزشمند است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha