دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
شهدا

حوزه/ مردم شهرستان‌های دورود، ازنا و الیگودرز از کاروان شهدای گمنام استقبال باشکوهی داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، امروز مردم شهیدپرور دورود با حضور پرشور خود پیکر مطهر ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس را از میدان شهدای هفتم تیر تا مسجد امیرالمومنین(ع) تشییع کردند.

همچنین ظهر امروز کاروان شهدای گمنام به شهر الیگودرز رسید و مورد استقبال پرشور مردم این شهرستان قرار گرفت.

شرکت کنندگان با تشییع پیکر شهدا از میدان امام حسین (ع) تا مسجد صاحب الزمان (عج) الیگودرز بار دیگر با آرمان‌های شهدای والا مقام تجدید بیعت کردند.

امشب نیز بعد از نماز مغرب و عشا مراسم شبی با شهدا با حضور سه لاله فاطمی در مصلای شهر ازنا برگزار خواهد شد.

مردم بیرانشهر هم چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱، الشتر ۱۵ تا ۱۷ و همزمان با نماز مغرب و عشاء مردم نورآباد با برگزاری مراسم شبی با شهدا، میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

مراسم وداع با کاروان شهدای گمنام، پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ در شهرستان چگنی، ساعت ۱۵ تا ۱۷ در کوهدشت و پس از نماز مغرب و عشاء مراسم شبی با شهدا در رومشکان برگزار می‌شود.

همچنین جمعه از ساعت ۹ تا ۱۱ شهرستان پلدختر افتخار میزبانی شهدای گمنام را دارد و هنگام نماز جمعه مردم معمولان میزبان شهیدان گمنام خواهند بود و غروب جمعه نیز مراسم شبی با شهدا در سه مسجد خرم‌آباد برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است پیکر این شهدای والامقام ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در شهرهای کوهنانی، سپیدشت و فیروزآباد تشییع و به خاک سپرده شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha