یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
از ۱۴ جلد مجموعه جهاد تببین رونمایی شد

حوزه/با حضور عضو شورای عالی حوزه های علمیه از آثار جدید پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید نگارش رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(س) طی سخنانی در این آیین رونمایی بیان داشت: یکی از اتفاقاتی که امسال در پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) رقم خورد، بازدید مقام معظم رهبری از غرفه انتشارات زمزم هدایت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود که ایشان یکسری نکات راهبردی را بیان کردند و از آثار پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) ابراز خرسندی کردند.

وی با اشاره به بحث کادرسازی در این پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع)، اظهار کرد: جذب نیروهای نخبه و توانمند برای تقویت علمی پژوهشگاه در دستور کار قرار دارد و تا حالا پذیرش خیلی خوبی صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین نگارش با اشاره به محصولات این پژوهشگاه، یادآور شد: ما در سراسر کشور نمایشگاه‌های فعالی داریم و آثار خود را در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌کنیم.

رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) با تاکید بر با ارج نهادن به زحمات پژوهشگران، اظهار داشت: برنامه‌ای را ضمن تقدیر از چهره‌های ماندگار پژوهشگاه طراحی کردیم و بر این باور هستیم که ارتباط با چهره‌های ماندگار پژوهشگاه، می‌تواند تأثیرگذار باشد تا راه را بهتر به ما نشان بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین نگارش خاطرنشان کرد: ما برای تقویت بنیه علمی خود سعی کردیم تا از ظرفیت اساتید حوزه و دانشگاه استفاده کنیم و معتقدیم که این ارتباط برای ما خیلی برکت دارد. ما باید به سراغ کسانی که صاحب فکر هستند و می‌توانند به ما کمک بکنند، برویم و این باور را داریم که با کمک این بزرگواران می‌توانیم، تقویت پیدا بکنیم.

در این مراسم از حجت‌الاسلام‌ رمضان علی رفیعی به‌عنوان چهره ماندگار پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) در سال ۱۴۰۲، پژوهشگر برتر، هیئت علمی برتر، و پژوهش‌یاران برتر تقدیر به عمل آمد و در پایان از جلد ۱۴ مجموعه جهاد تبیین، «صحنه‌سازی‌های دروغین» به قلم موسی مهدوی نژاد رونمایی شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha