دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نوروز پور

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت:وقف با محوریت بقاع متبرکه مغفول مانده بنابراین ضرورت دارد هیئت امناء بقاع متبرکه در این زمینه کار کرده و وقف را در بین مردم توسعه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، دوره آموزشی توجیهی هیئت امنای بقاع متبرکه شهرستان های بوشهر و تنگستان با حضور مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، هیئت امنا بقاع متبرکه ومدیر کل و مسئولان اداره اوقاف و امور خیریه استان امروز در مجتمع خدماتی رفاهی خانه معلم بوشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد نوروزپور، مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این همایش بیان کرد: وقف با محوریت بقاع متبرکه مغفول مانده بنابراین ضرورت دارد هیئت امناء بقاع متبرکه در این زمینه کار کرده و وقف را در بین مردم توسعه دهند. همچنین وقف جمعی اهمیت بسیاری دارد که با برگزاری جلسات و نشست‌ها می‌توان به نتایج خوبی در این زمینه رسید.

وی به برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: طرح‌ها و کار ویژه های سازمان اوقاف وامورخیریه، نیازمند کار تخصصی از سوی هیئت امنا برای اجرا است و باید از ظرفیت بقاع متبرکه جهت اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی استفاده کرد.

در این دوره، حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی در خصوص فرق مذاهب، ادیان اسلامی و مسائل سیاسی روز کشور و جهان نکاتی را بیان کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha