یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / امام جمعه شهر اقبالیه قزوین گفت: اگر شهدا نبودند مشخص نبود که اکنون در چه شرایطی قرار داشتیم و همین ایثاگری‌های آنان در برابر دشمن متجاوز بود که به کشورمان اقتدار بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی امروز در مراسم استقبال از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس که در دبیرستان پروین اعتصامی شهر اقبالیه استان قزوین برگزار شد گفت: خون پاک شهدا به نظام اسلامی عزت و اقتدار بخشید و باعث شد تا کشورمان در مسیر توسعه قرار گیرد و علت تمام کینه‌ورزی و دشمنی استکبار نیز ناشی از همین امر است که نظام اسلامی با سرعت در دستیابی به قله‌های پیشرفت و افتخار است.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان به ارزش‌های شهدا پایبند هستند و در مسیر شهدا گام برمی دارند و خدمت به خانواده معظم شهدا را وظیفه اصلی خود می دانند.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: وصیت شهدا این بود که امام را تنها نگذاریم تا پرچم این نهضت را بدست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) بسپاریم.

وی ادامه داد: اگر شهدا نبودند مشخص نبود که اکنون در چه شرایطی قرار داشتیم و همین ایثاگری‌های آنان در برابر دشمن متجاوز بود که به کشورمان اقتدار بخشید.

امام جمعه شهر اقبالیه اظهار کرد: خون پاک شهدا شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کرد و به جمهوری اسلامی درسراسر جهان عزت، قدرت و عظمت داد.

حجت الاسلام علی بخشی عنوان کرد: همانگونه که انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام (ره) به پیروزی رسید در دفاع مقدس نیز با رهنمودها و فرماندهی ایشان ادامه یافت و آنچه حاصل شد دستاورد عظیمی بود که در ۲۰۰ سال اخیر برای اولین بار ایران در جنگی نابرابر حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداد.

امام جمعه شهر اقبالیه تصریح کرد: احترام و تکریم خانواده ایثارگران و شهدا یک وظیفه و حقیقت است و همه باید به خادمی ایثارگران و خانواده عزیز شهدا، ایثارگران و آزادگان افتخار کنیم.

 اگر شهدا نبودند مشخص نبود اکنون در چه شرایطی قرار داشتیم

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha