شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
استوار میمندی

حوزه/ مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش یک نهاد اصلی و اساسی در مسیر تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی در اجلاسیه سراسری طلاب و روحانیون مدیر در آموزش و پرورش که در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار شد، اظهار کرد: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی هستیم.

وی اضافه کرد: در این گام، آموزش و پرورش یک نهاد اصلی و اساسی در مسیر تمدن نوین اسلامی است.

مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ با اشاره به اینکه سند تحول آموزش و پرورش یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، مطرح کرد: امیدواریم در مسیر این سند با سرعت بهتری پیش برویم.

وی با بیان اینکه جایگاه عالمان در عرصه سواد آموختن به جامعه تاریخی و بی‌بدیل است، عنوان کرد: عده‌ای به دنبال انکار این نقش هستند ولی این نقش عالمان دین فراموش شدنی نیست و امروز نیز عالمان دین باید به این نقش خود عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی ادامه داد: مجتمع تبلیغ به منظور تولید محتوای تبلیغی و تربیت معلمان توانمند درحال برنامه‌ریزی است و در این مسیر به همراهی تمام دغدغه‌مندان نیازمند است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از ترم آینده دوره نیمه حضوری رشته تربیت معلم مبلغ با گرایش دبیری الهیات و تربیت دینی نیز در این مجتمع برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha