جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
آرش رجبی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام آمادگی و همکاری حدود ۱۵۰۰ تشکل در بیش از ۲۸۰ مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور به ‌منظور تأمین نیازهای فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی عموم مردم در منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آرش رجبی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: با اعلام آمادگی و احراز شرایط ۲۸۰ مدرسه از حدود ۵۰۰ مدرسه در سراسر کشور جهت تشکیل قرارگاه فرهنگی و ثبت اطلاعات نزدیک به ۱۵۰۰ تشکل فعال در این مدارس گام اول جهت حمایت و تسهیل‌گری مدارس علمیه برای انجام امور فرهنگی تبلیغی ذیل ساختار قرارگاه‌های فرهنگی برداشته شد.

وی با اعلام پذیرش تنوع و تکثر در قرارگاه‌ها، این تشکل‌ها را شامل کانون‌های نیکوکاری، کانون‌های نورالثقلین، کانون‌های دانش‌آموختگان، گروه‌های تبلیغی، گروه‌های جهادی، گروه‌های تخصصی تبلیغی زن و خانواده و دیگر مجموعه‌هایی که با موضوعات مختلف در مدارس علمیه خواهران در حال فعالیت‌اند، عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی با اشاره به عرصه‌های فعالیت قرارگاه فرهنگی، اظهار کرد: این قرارگاه‌ها در موضوعات مختلفی از جمله موضوعات عفاف و حجاب، جمعیت، جهاد تبیین، مباحث آسیب‌های اجتماعی و زن و خانواده و... قرار است فعالیت کنند.

وی با اعلام ضرورت توجه به نیازهای بومی و امکانات محیطی در تسهیل‌گری قرارگاه‌های فرهنگی برای انجام فعالیت‌های تشکل‌های عضو، اعلام کردند که به زودی اولویت‌های فعالیتی نیز اعلام خواهد شد تا امکان انجام برنامه‌های منسجم و منظمی در کشور نیز فراهم گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha