دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم مسید

حوزه/ مسئول هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد گفت: در پی نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه، تمام انسان‌های عدالتخواه و ظلم ستیز به صحنه آمده اند و از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد مسئول هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد، صبح امروز در آیین بزرگداشت یازدهمین سالگرد درگذشت مرحوم حجت الاسلام سید جلال یحیی زاده در امامزاده سید صدرالدین قنبر میبد که با حضور اقشار مردم و مسئولان برگزار شد، ایام سوگواری فاطمیه را تسلیت گفت و اظهار داشت: ساده زیستی، مردمی بودن، ولایتمداری و انقلابی از ویژگی‌های بارز مرحوم یحیی زاده به شمار می رفت.

وی، تصریح کرد: مرحوم یحیی زاده از جنس مردم بود و وقتی هم که به مجلس شورای اسلامی راه یافت مردمی عمل کرد و مردمی ماند و باید الگو برای همه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی باشد.

مسئول هیئت انصار ولایت دارالعباده یزد، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را یاداور شد و گفت: نامزدهای انتخاباتی باید دلسوز مردم بوده و مردم هم برای انتخاب اصلح معیار داشته باشند.

مهدوی نژاد، با محکومیت جنایت‌های صهیونیستی در غزه اظهار کرد: در پی نسل کشی صهیونیست‌ها در غزه، تمام انسان‌های عدالتخواه و ظلم ستیز به صحنه آمده اند و از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند.

وی، ابراز کرد: امروز ملت ها در حال بیدار شدن هستند و همانند مردم جمهوری اسلامی ایران در برابر جبهه باطل صف آرایی می‌کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha