دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دانش اموزان اشکذری

حوزه/هزار دانش آموز شهرستان اشکذر همزمان با ایام فاطمیه به نیابت از هزار شهید دانش آموز استان یزد با اجرای نوحه «فتح خون» به مادران و کودکان شهید غزه تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، هزار دانش آموز اشکذری همزمان با ایام فاطمیه با حضور در مدرسه خیری حاج اصغر دهقانی نوحه «فتح خون» را اجرا و به مادران و کودکان شهید غزه تقدیم کردند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در پیامی از دانش آموزان شهرستان اشکذر و دست اندرکاران نوحه «حماسه فتح خون» که در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و در حمایت کودکان و مادران شهید غزه تولید و اجرا شده است تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

به تمام نوجوانان شهرستان اشکذر خصوصا هزار نونهال و نوجوانی که نوحه حماسه فتح خون را اجرا کردند عرض سلام و خداقوت دارم. اینکه جمع زیادی از دهه نودی و هشتادی در حسینه بزرگ شهر خود جمع شوند و در قالب یک هیئت عزاداری و با نوحه ای حماسی، شمر زمانه خود یعنی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی را به جهانیان معرفی کنند، حرکت و حماسه زیبایی است که همگان را به تحسین وا می دارد.

وظیفه خود می دانم در این چند خط از هزار دانش آموزی که_ به نیابت از هزار شهید نوجوان استان یزد این نوحه را برای مادران و کودکان مظلوم و شهید فلسطین و غزه خواندند و سینه زنی کردند_ و همچنین از مربیان و مدیرانی که در تولید این کار فاخر حماسی نقش داشتند کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

امیدوارم تمام نونهالان و نوجوانان آینده ساز کشور عزیزمان در کنار جدیت در درس خواندن، معیارهای معنوی و معرفتی چون توسل به اهل بیت علیهم السلام و زمان شناسی و بصیرت خود را تقویت کنند.

ان شاالله دعاهای حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف منجی عالم بشریت پشت و پناه تمام مظلومان عالم و نسل نونهال و نوجوان کشور ما باشد.

بر اساس این گزارش، دانش آموزان اشکذری کمتر از ۱۰ روز پیش نیز در سفر وزیر کشور به یزد که در ۱۹ آذر امسال انجام شد از او دعوت کردند تا به اشکذر سفر کند و نوحه خوانی هزار دانش آموز اشکذری را از نزدیک مشاهده نماید.

احمد وحیدی وزیر کشور پس از مشاهده اجرای نوحه فتح خون دانش‌آموزان شهرستان اشکذر، گفت: «آینده انقلاب از مسیر ایمان و اراده جوانان و نوجوانانی شکل می‌گیرد که قلب آنها مملو از عشق و محبت به خاندان اهل بیت و اراده‌های آنها در دفاع از مظلومین استوار است.»

وی جوانان و نوجوانان دانش‌آموز را آینده‌سازان کشور عنوان کرد و گفت: «ایمان به خدا، خودباوری، دفاع از مظلوم، عدالت جویی و معنویت خواهی باید در سرلوحه کار دانش آموزان قرار گیرد.»

دانش آموزان اشکذری که در چند سال اخیر نامه هایی به امام خامنه ای نوشته اند، این بار نامه خود به امام خامنه ای را به وزیر کشور دادند.

برسدبه دست امام خامنه ای عزیز

جمع هزار نفره دانش آموزان شهرستان اشکذر که نوحه حماسه فتح خون را برای کودکان و مادران شهید غزه خواندند؛ نامه جمع خود را که به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته بودند به وزیر کشور دادند تا به ایشان برسانند.

این دانش آموزان در این نامه علت برپایی اجتماع فتح خون را اینگونه ذکر کردند: «پس از اعلام عزای عمومی به خاطر حادثه بیمارستان المعمدانی به ذهنمان خطور کرد برائت و بیزاری از این دشمنان خونخوار را در قالب نوحه به جهانیان نشان دهیم، لذا هزار نفر از دانش آموز شهرستان اشکذر به نیابت از هزار شهید دانش آموز استان یزد در حسینیه آل کسا شهر دور هم جمع شدیم تا در ایام فاطمیه عهد با کودکان و مادران شهید فلسطینی و غزه را در قالب نوحه فتح خون اجرا کنیم و به همه جهانیان بگوییم ما در تکیه و هیئت های مان پا به پای آرمان‌های آقا سیدالشهداء علیه السلام در مقابل شمر زمان ایستاده ایم امام و رهبر عزیز از شما می خواهیم ما نونهالان و نوجوانان شهرستان اشکذر را در سحرگاهان دعا کنید.»

اجرای نوحه هزارنفری دانش آموزان اشکذری برای کودکان و مادران غزه + فیلم و عکس

اجرای نوحه هزارنفری دانش آموزان اشکذری برای کودکان و مادران غزه + فیلم و عکس

اجرای نوحه هزارنفری دانش آموزان اشکذری برای کودکان و مادران غزه + فیلم و عکس

اجرای نوحه هزارنفری دانش آموزان اشکذری برای کودکان و مادران غزه + فیلم و عکس

اجرای نوحه هزارنفری دانش آموزان اشکذری برای کودکان و مادران غزه + فیلم و عکس

اجرای نوحه هزارنفری دانش آموزان اشکذری برای کودکان و مادران غزه + فیلم و عکس

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جمال IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    جای حاج قاسم می گویم شما هم سرباز گمنام امام زمان هستید