دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرکز مدیریت حوزه­‌های علمیه

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه­‌های علمیه شهادت پر افتخار نیروهای فداکار فراجا در مقر انتظامی شهرستان راسک را به خانواده معظم آن شهیدان و مردم غیور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه شهادت پر افتخار نیروهای فداکار فراجا را به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مجموعه فراجا و خانواده معظم و معزز آن شهیدان گلگون‌کفن و مردم غیور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب/۲۳)

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

در ایام سوگواری بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها شهادت جمعی از نیروهای جان بر کف مقر انتظامی شهرستان راسک که توسط گروهک تروریستی «جیش الظلم» کوردل به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جنایتکار رقم خورد، باری دیگر ملت شهیدپرور ایران را عزادار کرد.

بی شک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تعرض به امنیت و جان مردم و سربازان وطن را بی پاسخ نخواهد گذاشت و دشمنان کینه‌توز اسلام و انقلاب که ستمکاری و سفاکی درباره ملت مقتدر ایران و همچنین مردم مقاوم فلسطین را از حد گذرانده‌اند، بدانند به مدد الهی انتقام سخت الهی از آستین رزمندگان مقاومت بیرون خواهد آمد و روزگار آنها را تیره و تار خواهد ساخت.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه شهادت پر افتخار نیروهای فداکار فراجا را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، مجموعه فراجا و خانواده معظم و معزز آن شهیدان گلگون‌کفن و مردم غیور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای مجروحین سلامتی و شفای عاجل، برای بازماندگان، صبر جمیل و برای شهیدان والامقام علو درجات را از درگاه خداوند رحیم و ودود مسئلت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha