جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
.

حوزه/ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، با اشاره به اینکه در دفاع از حفظ اصول و احکام نباید هیچ گونه تساهل و تسامحی صورت پذیرد، گفت: رویکردها و اقدامات مورد پیگیری در حوزه ترویج عفاف و حجاب با جدیت و به شیوه‌های ایجابی و فرهنگی پیگیری و مطابق مدل‌های جدید اقدامات نوآورانه، جامعه‌پسند، تأثیرگذار و فراگیر در قالب همایش‌های استانی و برنامه‌های فرهنگی در این حوزه انجام شود.

به گزارش خبرگزاری‌ حوزه از البرز، مرتضی ولی پوری امروز در جلسه هماهنگی نشست تخصصی پرچمداران عفاف و حجاب کشور که به میزبانی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه عفاف و حجاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این مهم تقویت کننده ارزش‌های اسلامی به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر اینکه همواره حجاب از پایه‌های تمدن ایران بوده است، ادامه داد: دشمنان کشور طی سنوات گذشته با شعارهای عوام فریبانه قصد داشتند حجاب را به موضوعی در راستای دوقطبی سازی جامعه اسلامی تبدیل کنند اما در نهایت با شکست رو به رو شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، با اشاره به اینکه در دفاع از حفظ اصول و احکام نباید هیچ گونه تساهل و تسامحی صورت پذیرد، افزود: رویکردها و اقدامات مورد پیگیری در حوزه ترویج عفاف و حجاب با جدیت و به شیوه‌های ایجابی و فرهنگی پیگیری و مطابق مدل‌های جدید اقدامات نوآورانه، جامعه‌پسند، تأثیرگذار و فراگیر در قالب همایش‌های استانی و برنامه‌های فرهنگی در این حوزه انجام شود.

گفتنی است نشست تخصصی پرچمداران عفاف و حجاب کشور از ششم تا هشتم دی ماه سال جاری به مدت سه روز و به میزبانی اداره کل امور زنان و خانواده استانداری البرز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha