یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهدا

حوزه/نماینده ولی فقیه و استاندار استان در پیام مشترکی از حضور باشکوه مردم لرستان در تشییع پیکر شهدای گمنام قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و فرهاد زیویار استاندار لرستان در پیام مشترکی از حضور گسترده مردم لرستان در تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهدای گمنام قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است:

«بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین»

«پیکر مطهر شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند»

«امام خامنه ای «مدظله العالی»

با سلام و تحیت به ساحت با عظمت نبی خاتم محمد مصطفی«ص» و اولاد طاهرینش، خاصه حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا «سلام الله علیها» و درود بیکران به روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و ارواح پاک شهدای والامقام که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند.

خدای عزوجل را شاکریم که در سالروز شهادت مظلومانه مدافع حریم ولایت، حضرت صدیقه طاهره«س» شاهد حضور کم نظیر عاشقان اهل بیت علیهم السلام، و مردم انقلابی و ولایتمدار استان لرستان، در برپایی مراسمات عزاداری ایام فاطمیه«س» و مواکب فاطمی و مراسم استقبال و تشییع پیکرهای مطهر سه شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس بودیم و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می کنیم.

علیرغم ایجاد دسیسه‌های گوناگون در راستای تغییر بینش و افکار مردم، اما به واقع آنچه مشاهده شد نشانه قلب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادت و دلبستگی شان به شهدا، نظام و ولایت بود و اینکه شهدا زنده اند و نام و یاد آنها در دلها جاودان است و اینگونه دشمنی ها هیچگونه شک و تردیدی در عزم و اراده این مردم شهید پرور ایجاد نخواهد کرد.

در این آئین پرشور و شعور که همگام با مردم سراسر میهن عزیز اسلامی، و در استان لرستان، و بویژه شهرستان های سپید دشت، کوهنانی و فیروزآباد برگزار گردید، لحظات نابی به ثبت رسید که نشانه عزم راسخ مردم شریف و غیور ایران اسلامی در ادامه دادن راه این اسطوره‌های ایثار و فداکاری است که دیگر بار، دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید و دوستداران راه حق و حقیقت و دفاع از مظلومان عالم را امیدوار ساخت.

اینجانبان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام از حضور حماسی، پرشور و کم نظیر مردم شهید پرور استان لرستان، و کلیه ادارات و سازمان‌ها و نهادهای دینی، فرهنگی، اجرایی، نظامی و امنیتی، موسسات تبلیغی و هنری، هیئات مذهبی، جوانان پرشور انقلابی، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، خصوصاً بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌ها دفاع مقدس استان لرستان، تقدیر و تشکر می نماییم، امید است که در پرتو عنایات خاصه ائمه اطهار و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت امام خامنه ای، ادامه دهنده راه پر فروغ شهدا باشیم.

«سید احمدرضا شاهرخی»
«فرهاد زیویار»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha