یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ آیین بدرقه شهید گمنام در کاشان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان گفت: شهدا از جان خود گذشتند تا به ما عزت و قدرت بدهند، لذا دانشجو، کاسب، طلبه، مسئول و... باید بدانند سر سفره چه کسانی نشسته اند و مدیون خون مقدس و پاک چه عزیزانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیین بدرقه پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس شب گذشته با حضور اقشار مختلف مردم کاشان و با سخنرانی حجت الاسلام جوشقانیان و مرثیه سرایی ذاکرین اهل بیت (ع) در حسینیه نخل کاشان کوی صدره و فره برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان در این مراسم به جایگاه شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا همان طور که حیاتشان فاطمی و حسینی بود شهادتشان هم حسینی و فاطمی بود.

مدیر موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه خوبانی مانند شهدا حیات طیبه شان تداوم دارد، یادآور شد: شهدا درس ولایت مداری و صراط مستقیم را به ما دادند.

وی، شهیدان را تربیت یافتگان مکتب اهل بیت (ع)، فاطمیه، عاشورا و امام راحل دانست و تصریح کرد: شهید آرمان علی‌وردی ۲۱ ساله هرچه او را شکنجه کردند حاضر نشد سر سوزنی دست از ولایت و آرمان هایش بر دارد.

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه شهدا محصول مکتب ولایت فقیه و حضرت روح الله هستند، عظمت و اقتدار، امنیت کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و تصریح کرد: شهدا از جان خود گذشتند تا به ما عزت و قدرت بدهند، لذا دانشجو، کاسب، طلبه، مسئول و... باید بدانند سر سفره چه کسانی نشسته اند و مدیون خون مقدس و پاک چه عزیزانی هستند.

مدیر موسسه روایت سیره شهدا نیروهای مقاومت غزه را میوه دفاع مقدس دانست و یادآور شد: حماسی ها می گویند دفاع از ارزش های دینی، روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم را از رزمندگان دوران دفاع مقدس ایران آموخته ایم.

مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام پیش از ظهر امروز از ناحیه مقاومت بسیج کاشان به صورت کاروان خودروی با حضور اقشار مختلف مردم به سمت شرکت سایپا سیتروئن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha