یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: زیر آتش بودن مردم غزه و یاغی گری‌های صهیونیست‌ها در برابر ملت فلسطین، بی‌گمان معلول ضعف مسلمین در مسئله وحدت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امشب در نشست با طلاب مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران که با موضوع غزه برگزار شد، اظهار داشت: بعد از دعوت مردم به توحید و ایمان به خداوند متعال، تشویق مسلمین به وحدت از اولین کارهای رسول خدا (ص) بود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران، گفت: با توجه به این مهم، باید گفت وحدت یکی از نیازهای ضروری و حیاتی مسلمین در همه ادوار تاریخی بوده، در زمان‌هایی که وحدت مسلمین کمرنگ شده، شاهد استیلای دشمنان بوده‌ایم و بالعکس آن زمان که وحدت در بین مسلمانان بهترین وضعیت را داشته، شاهد اقتدار جهان اسلام بوده‌ایم.

استاد حوزه علمیه کردستان، تصریح کرد: امروز نیز با توجه به رویدادهایی که در جهان اسلام می‌بینیم، به عینه به اهمیت وحدت پی می‌بریم.

وی ادامه داد: زیر آتش بودن مردم غزه و یاغی گری‌های صهیونیست‌ها در برابر ملت فلسطین، بی‌گمان معلول ضعف مسلمین در مسئله وحدت است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران خاطرنشان کرد: امروز کشورهای اسلامی که بخش اعظمی از جمعیت جهان و نیز سرمایه‌های دنیا را در دست دارند، در قبال غزه سکوت پیشه کرده‌اند که این مایه شرمساری برای تمام جهان اسلام است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: برخی کشورهای عربی ـ اسلامی برای منفعت طلبی خود عملا چشمان خویش را در برابر جنایات و نسل کشی‌هایی که امروز صهیونیست‌ها علیه مردم غزه انجام می‌دهند بسته‌اند که این تأسفبار است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران، ابراز کرد: از سوی دیگر دل خوش کردن به مجامع بین المللی برای محکوم کردن جنایت صهیونیست‌ها فکری باطل و بچگانه است، امروز سازمان ملل عملا دست پرورده قدرت‌هایی همانند آمریکا و انگلیس است.

وی تصریح کرد: هرگونه قطعنامه‌ای که علیه رژیم صهیونیستی باشد وتو می‌کنند، لذا باید سازمان ملل را سازمانی بی‌خاصیت و بی‌ارزش دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha