یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عرفانی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عرفانی گفت:  ملت ایران همواره در عرصه ها و شرایط حساس کشور حضور مقتدرانه داشته اند واین بار هم درانتخابات سال جاری هم حضوری مقتدرانه خواهند داشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز به همراه معاونین و مدیران مدارس علمیه استان قزوین با حجت الاسلام علی مراد یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین دیدار و ضمن تبریک این انتصاب، اظهار داشت: حوزه علمیه استان قزوین با تمام ظرفیت همراه این مجموعه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه استان قزوین در تمامی عرصه‌های مختلف حضوری جدی داشته و امسال نیز برنامه‌هایی در رابطه با راهیان نور و راهیان پیشرفت برای طلاب و اساتید خواهیم داشت.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز پیشرفت‌های مختلفی در تمامی عرصه‌های مختلف داشته که چه خوب است این دستاوردهای علمی، نظامی، پزشکی برای طلاب جوان و اساتید به خوبی تبیین شود.

وی افزود: اردوی راهیان پیشرفت مصداق جهاد تبیین است که مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز می‌باشد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین به برگزاری انتخابات اسفند ماه سال جاری اشاره کرد و گفت: ملت ایران همواره در عرصه‌ها و شرایط حساس کشور حضوری مقتدرانه داشته‌اند و این بار هم در انتخابات سال جاری حضوری مقتدرانه خواهند داشت.

وی ادامه داد: ملت ایران با تبعیت از فرامین رهبری بر توطئه‌ها و برنامه‌های شوم دشمنان غلبه کرده و این مهم بیانگر بصیرت و حضور به هنگام آنها در شرایط مختلف است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: در انتخابات اسفند ماه سال جاری مردم با حضور گسترده و آگاهانه پاسخ دشمنان را به خوبی خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی اظهار کرد: در دی ماه حوادث و مناسبت‌های ویژه‌ای را پیش رو داریم که یکی از آنها حماسه ماندگار و فراموش نشدنی نهم دی است که باید بیش از پیش به آن پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: روز ۹ دی به حق به‌عنوان روز بصیرت نامگذاری شده، چرا که ملت ایران اسلامی با بینش اسلامی و بصیرت دینی پا در این میدان بزرگ نهادند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: در آن روز تاریخی ملت بزرگ ایران بار دیگر روح استکبارستیزی و استقلال طلبی خویش را به رخ جهانیان کشیدند.

وی در پایان یاد وخاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

ملت ایران همواره در عرصه‌ها و شرایط حساس، حضوری مقتدرانه داشته‌اند

ملت ایران همواره در عرصه‌ها و شرایط حساس، حضوری مقتدرانه داشته‌اند


انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha