یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
غلامی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از اجرای بیش از ۲۸۰ برنامه ویژه دهه بصیرت و ولایت در شهرهای مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام احمدرضا غلامی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یوم الله ۹ دی، روز اوج وفاداری مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌های والای نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: یوم الله ۹ دی یکی از نقطه‌های عطف تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود و مردم بابصیرت ایران اسلامی در این روز، اوج بصیرت و دشمن شناسی خود را به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: از ۹ دی تا ۱۳ دی به‌مناسبت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت، ۲۸۴ برنامه در شهرهای مختلف استان لرستان برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، تصریح کرد: دعوت از سخنرانان ملی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های مختلف، رونمایی از سرود جدید توسط دانش‌آموزان، حضور اساتید حوزه و دانشگاه در مساجد محله‌ها، کرسی‌های آزاد اندیشی، حضور کارشناسان در صدا و سیما برای تبیین فتنه ۸۸ از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در سطح استان لرستان در این ایام خواهد بود.

حجت الاسلام غلامی بر اجرای باشکوه و با محتوای برنامه‌های یوم الله ۹ دی تأکید کرد و یادآور شد: تلاش می‌شود برنامه‌های یوم الله ۹ دی به صورت مردمی برگزار شود.

وی در پایان بر اجرای دقیق برنامه‌های یوم الله ۹ دی ویژه اقشار مختلف مردم تأکید کرد و گفت: برنامه‌های یوم الله ۹ دی باید منسجم، هدفمند و بامحتوا برگزار شود تا در نهایت به ارتقا بصیرت آحاد مردم منجر شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha