شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه همداان

حوزه / امام جمعه همدان با اشاره به ابراز گلایه برخی از پرسنل نسبت به موضوع تبدیل وضعیت‌ها، گفت: در عرصه تبدیل وضعیت‌ها گلایه‌مندی‌هایی وجود دارد که لازم است به مسئله عدالت در این حوزه توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در دیدار با مدیرکل و پرسنل شرکت ارتباطات زیرساخت همدان، با تقدیر از اقدامات شبانه روزی انجام شده توسط این مجموعه، اظهار داشت: با وجود آنکه فعالیت‌های این مجموعه تخصصی است، اما مردم اثرات کار شما را در زندگی خود مشاهده می‌کنند.

وی با تأکید بر اهمیت فعالیت در حوزه ارتباطات و زیر ساخت‌ها، گفت: تمدن امروز بر پایه ارتباطات شکل گرفته است.

امام جمعه همدان، افزود: زمانی قدرت‌ها وابسته به نفت و یا معادن بود، اما امروز این ارتباطات است که در تمدن نوین قدرت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این ظرفیت در نماز جمعه همدان وجود دارد تا گزارشی از پیشرفت‌ها ودستاوردها مطرح شود، اظهار کرد: خوب است تا مدیران ارتباطات زیرساخت به عنوان سخنران قبل از خطبه در نماز جمعه میزان پیشرفت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتباطات را بیان کنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، تصریح کرد: از برنامه‌های اصلی دولت، توجه به زیر ساخت‌ها است و لذا امیدواریم در این عرصه نیز شاهد موفقیت‌های خوبی در استان باشیم.

وی با اشاره به ابراز گلایه برخی از پرسنل نسبت به موضوع تبدیل وضعیت‌ها، گفت: در عرصه تبدیل وضعیت‌ها گلایه‌مندی‌هایی وجود دارد که لازم است به مسئله عدالت در این حوزه توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، تأکید کرد: در کنار افرادی که دارای امتیازاتی بودند، برای عده‌ای که سال‌ها به صورت قراردادی در حال خدمت هستند نیز باید شرایط لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha