شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرماندار همدان

حوزه / مسلم مخفی، نقد منصفانه به‌خصوص از تریبون نماز جمعه را کمک به حل مشکلات جامعه دانست و گفت: بیان توفیقات دولت در راستای امیدآفرینی، خواست رهبری معظم انقلاب و موجب امید به آینده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، مسلم مخفی فرماندار همدان امروز در جمع ائمه جمعه شهرستان همدان، اظهار داشت: ۵۰۰ پروژه عمرانی در سطح شهرستان همدان در حال اجراست که ۱۲۰ مورد از این پروژه‌ها زیرساختی و پیشران است.

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات، مشارکت را یک اصل اعتقادی برای جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: دشمن به‌دنبال عدم مشارکت مردم با ایجاد فضای یأس و ناامیدی در جامعه است.

مخفی، با اشاره به آمادگی خوب ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور، یادآور شد: در حوزه خدمت‌رسانی و حل مشکلات، اقدامات بسیار خوبی به ویژه در مناطق محروم در حال اجراست.

وی با قدردانی از همراهی‌های ائمه جمعه، خاطرنشان کرد: تریبون نماز جمعه فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای دولت مردمی و نظام اسلامی است.

فرماندار همدان، نقد منصفانه به‌خصوص از تریبون نماز جمعه را کمک به حل مشکلات جامعه دانست و گفت: بیان توفیقات دولت در راستای امیدآفرینی، خواست رهبری معظم انقلاب و موجب امید به آینده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha