سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/دیدار مسئولان بیله سوار با اداره ثبت احوال به مناسبت روز ملی ثبت و احوال

حوزه/ به مناسبت سوم دی ماه روز ملی ثبت و احوال، امام جمعه، فرماندار و بخشدار مرکزی بیله سوار با حضور در اداره ثبت و احوال شهرستان از خدمات و زحمات کارکنان این اداره تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، به مناسبت سوم دی ماه روز ملی ثبت و احوال، امام جمعه، فرماندار و بخشدار مرکزی بیله سوار با حضور در اداره ثبت و احوال شهرستان از خدمات و زحمات کارکنان این اداره تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار ضمن تبریک روز ملی ثبت احوال، از خدمات و زحمات کارکنان این اداره در راستای ارائه خدمات به مردم و ثبت وقایع تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: ثبت احوال یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های دولتی است که وظیفه ثبت وقایع حیاتی مردم را بر عهده دارد.

وی افزود: کارکنان این اداره با تلاش و زحمات خود نقش مهمی در ارائه خدمات به مردم و حفظ هویت ملی دارند.

در ادامه این دیدار، صاحبعلی اصغری فرماندار بیله سوار نیز با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات، گفت: از مهمترین برنامه‌های پیش رو، مسئله انتخابات است که همگان به‌خصوص مجموعه ثبت احوال که عضو ثابت هیات‌های اجرائی انتخابات هستند، بایستی تمام همت، تلاش و توان خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشکوه به کار گیرند تا ان‌شاءالله برگ زرین دیگری به کارنامه پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد.

در این دیدار گزارشی از ثبت نام کارت هوشمند و شناسنامه مکانیزه در شهرستان ارایه شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha