سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
طباطبایی

امام جمعه اصفهان وعده دادن و انجام نشدن وعده ها را سبب خدشه بر وجهه دولت و رئیس جمهورعنوان کرد و گفت:بودجه ای که در اختیار دولت است حاصل نفت و مالیات بوده و با آن نمی توان همه کارها را انجام داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در دیدار با محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به نقش و تاثیر اصفهان اظهار داشت: تقاضای اصفهان در تقدیم شهید و جانباز و حتی در سایر فعالیت ها یک دهم کشور است و مردم اصفهان توقعی ندارند و توقع اصلی آنها آب است.

وی افزود: مردم اصفهان اهل کار هستند و می توانند به اندازه نیمی از کشور مواد غذایی خود را تامین کنند، اما آب می خواهند، البته این مسئله، زمان می برد و در عین حال نیاز به مساعدت قوی دارد و باید به مرحله عمل برسد، این یکی از خواسته ها از همه دولت ها بوده و اگر مسئله آب اصفهان حل شود، بقیه مسائل نیز حل خواهد شد.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر لزوم عملیاتی و اجرا شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری به اصفهان تصریح کرد: مسئله دیگر این است که رئیس جمهور به اصفهان آمد و وعده هایی داده و تصویب شد، لذا باید این وعده ها اجرا شود.

وی اضافه کرد: دولت باید در مسائل مختلف ابتدا اولویت ها را در نظر بگیرد و باید به دنبال انجام کار مردم باشیم و آنچه که سبب نارضایتی مردم است را برطرف کنیم.

آیت الله طباطبایی نژاد وعده دادن و انجام نشدن وعده ها را سبب خدشه بر وجهه دولت و رئیس جمهورعنوان کرد و ادامه داد: بودجه ای که در اختیار دولت است حاصل نفت و مالیات بوده و با آن نمی توان همه کارها را انجام داد، لذا باید ابتدا اولویت ها را در نظر بگیریم و به ویژه در مسائل مالی که وعده می دهند و تصویب می کنند، عملی نشدن آن برای دولت و رئیس جمهور خوب نیست.

وی خاطر نشان کرد: این مسئله چند اشتباه در پی دارد، در ابتدا این که بر مبنای قولی که دولت داده برخی افراد کار خود را توسعه دادند و اکنون به تصور این که پول به دست آنها می رسد برای ادامه کار دچار مشکل شده اند ، لذا زمانی که مسئله ای تصویب شد باید عمل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha