شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ث

حوزه/ شهردار کاشان با تاکید بر اینکه با صیانت از میراث ارزشمند فرهنگ اسلامی و ایرانی، مقابله با هجمه فرهنگی دشمن ممکن است، این رویداد را فرصت مغتنمی برای شناسایی، معرفی و حفظ استعدادهای حوزه مد و لباس دانست.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از کاشان، کیومرث محمدپور رئیس برگزاری چهارمین جشنواره ملی، فرهنگی، هنری و دانش بنیان «فَردُخت» در جمع خبرنگاران، این رویداد را فرصت مغتنمی برای شناسایی، معرفی و حفظ استعدادهای حوزه مد و لباس دانست.

شهردار کاشان با بیان اینکه با ارائه الگوهای مناسب و متناسب با فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی و با بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه می‌توانیم مروج فرهنگ پوشش ایرانی اسلامی باشیم، «فَردُخت» را به عنوان ویترینی برای عرضه لباس مناسب جایگاه زن ایرانی معرفی کرد.

وی حضور هنرمندانی از سراسر کشور در این رویداد را فرصتی مغتنم برای معرفی هنر فعالان عرصه مد و لباس کشور برشمرد و از تلاش‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، بسیج جامعه زنان، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهادها و ارگان‌های شهر کاشان در جهت رونق جشنواره قدردانی کرد.

گفتنی است: مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فرهنگی، هنری و دانش بنیان «فَردُخت» با برنامه‌های متنوع همراه با معرفی و تقدیر از منتخبین این رویداد، امروز از ساعت ۱۸ در تالار شهر شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha